jevel Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ikke så mye bedre, men hvis du ikke skal utnytte det, så er du like godt hjulpet med et KT333 basert kort til under halve prisen, noe som igjen gir deg dobblet så mye RAM. DET vil du merke. -KJ Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Skal jeg ikke utnytte det? Eller snakker du til en som er i tvil? Jeg har ikke kjøpt mer siden økomomien min ikke tillater det atm., men når lønna kommer blir det nok mer ram Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg bare gir et generelt råd. Du har allerede kjøpt ditt, så det er ikke så mye poeng i å gi deg råd om å kjøpe noe... -KJ Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Nei, er vel sant det. Er alltid takknemmelig for råd, men når jeg kjøpte hovedkortet hadde jeg ikke mer penger enn til alt det jeg trengte Ram videre som jeg trenger regner jeg med og få gratis, så jeg overlever Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 takk for alle svar.. jeg har bestemt meg da.. jeg tok det hk 512 ram.. opggradere til 1024 når prisene faller og en xp 2100 (266) 333 ble for dyrt... og fra før av hadde jeg en xp 1900 640 sdram asus a7v133a nå venter jeg bare på at 9700 pro faller i pris.. dropper byen 2 helger.. og wow råd til alt det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå