Joachim_F Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Folkene bak Mafia og Hidden & Dangerous har holdt seg utenfor rampelyset en stund, men til neste år kommer de med et nytt spill. Les mer Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Et Mafia 2 hadde absolutt ikke vært å forakte. Det tror jeg kunne blitt den hyggeligste overraskelsen jeg kunne fått på spillfronten nå om dagen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Både mafia 2 og Hidden & Dangerous 3 ville være store nyheter Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Jeg tror det er snakk om noe helt nytt, siden Illusion-sjefen påpeker at D3 ikke er redd for nye franchiser. Men selvsagt kan det jo godt vise seg å være mafiarelatert (selv om jeg holder en knapp på noe militært). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Håper virkelig det er Mafia 2 som kommer. Mafia var jo et virkelig kjempebra spill, og vel verd å ta opp en gang i blant og spille gjennom. Mafia 2 er vel "annonsert" så det er vel ikke det som kommer, selv om det har vært en del år i produksjon, om det overhode er i produksjon. Får bare holde øynene åpne og se hva som skjer Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Håper virkelig det er Mafia 2 som kommer. Mafia var jo et virkelig kjempebra spill, og vel verd å ta opp en gang i blant og spille gjennom. Mafia 2 er vel "annonsert" så det er vel ikke det som kommer, selv om det har vært en del år i produksjon, om det overhode er i produksjon. Får bare holde øynene åpne og se hva som skjer 9284833[/snapback] Kjøringen i Mafia var dog vanvittig irriterende om du spør meg . Så vi får håpe de gjør noe med det hvis de lager en 2'er. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Synes ikke den var noe vanskelig, dette er 30 tallets biler, ikke raske sportsvogner i GTA. Var en litt annen kjøregenskap på de gamle bilene. Synes det bidrar til helhetsfølelsen at dette foregår på 30 tallet Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hadde det vært mafia 2 så tror jeg de hadde sagt det i denne pressemeldingen, at De ikke nevner noe navn tyder på at at de driver med noe utenom franchise(De vil ikke si navnet på spillet før de har screenshot elns å vise fram) Sånn tolker jeg ivertfall det. Men Mafia 2 hadde vært fantastisk Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Skal bli spennede å se hva de kommer ut med nå, jeg godtar nesten hva som helst siden jeg egentlig bare er glad for å høre noe fra dem i det hele tatt Ønskelisten er Mafia 2 og selvfølgelig H&D 3, men som andre tviler jeg på det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 For oss som har kommet gjennom spillet vet at det ikke vil bli noe mer av den samme gode historien Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For tommy og alle de andre dør. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 For oss som har kommet gjennom spillet vet at det ikke vil bli noe mer av den samme gode historien Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For tommy og alle de andre dør. 9291367[/snapback] Det er mange spennende ting de kan gjøre da, hva med å f. eks fokusere historien på en av Morrellos thugs? Samme tidsrom, forskjellige karakterer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg