Slugge Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Noen som er medpå FoM kveld i dag? i 7-8 tiden eller noe i den duren. Om dere er med skriv PSN så jeg kan adde folket da så lager vi ett party og adder til noen games og har d litt morro. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vi har allerede en tråd om det - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756795 Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 ehm, det er nok for clanlisting du, og står heller ikke noe om spilling i kveld der. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Hvis du ser i tråden er det flere spillkvelder som har blitt avtalt der, samt at man kan finne PSN ID til mange av de som spiller Resistance her på forumet. Endret 15. august 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Samma det like greit og ha 2 tråder, jeg joiner i kveld da det regner som bare det her Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Godt mulig at jeg blir med ja. Bare å legge meg til. PSN står i signaturen. Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Blir sikkert med jeg også.. Psn: puffyp Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er med jeg. Psn: FelaroN Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kan forresten folk med amerikansk og folk med "norsk" versjon av spillet, spille sammen? Med tanke på at det er ganske mange på forumet som har amerikansk maskin, med amerikanske spill. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 mulig d går ann, men da må du sikkert gjøre noe, samme som med å få japansk konto kan du sikekrt få europeisk konto Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kan forresten folk med amerikansk og folk med "norsk" versjon av spillet, spille sammen? Med tanke på at det er ganske mange på forumet som har amerikansk maskin, med amerikanske spill. 9284490[/snapback] Det går helt fint ann, etter siste oppdatering av spillet Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 kk addet alle så langt Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvis vi med US version av spillet nå kan spille på norske servere, så er jeg også med. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 og ditt PSN er? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Så folk mener at en ny tråd hver gang noen vil ha noen å spille med på nett er helt ok? Nei hold dere til tidligere tråder så det går ann å holde oversikt. Er rotete nok med poster uten mål og mening om vi ikke skal få en haug tråder om akkurat det samme. Denne tråden burde vel bare flyttes inn i den andre, men det er det ikke opp til meg å avgjøre.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg mener de som vill searche for å joine klanen kan gjøre det i den andre tråden, mens denne kan bli for de som vill få noe i gang. Elr så kan tharos endre navn på topicen sin til, Rfom Clan og Matcher. Da er det greit for min del. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Ja mye, mye bedre det enn rotet som blir ut av mange slikt tråder. Ser heller ingen grunn til at den tråden som er skal være så vanskelig å skjønne bruksområdene til, men folk har vel vanskelig for å lese før de spør? Du er faktisk ganske uopplyst om du ikke med den interessen man har for å spille R:FoM,R6 Vegas eller noen av de andre online spillene som har tråder her ikke ser at de blir brukt til å avtale spillkvelder. Er lov å bruke hodet litt innimellom selv om det kan være slitsomt for visse;) Endret 15. august 2007 av archongamer Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Litt OT..sorry.. men er det mulig å feks kjøpe R:FOM fra VGP å spille på Norske servere? Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Jepp 9285963[/snapback] Yay..takk for hjelpen ..kansje jeg kjøper det fra VGP da ..står mellom R6 og R:FOM Endret 15. august 2007 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå