Kimelimm Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kimmag presents... A whole new thread. About love and faith... by https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=813297 Ok den sier noe med fila under, hva ska jeg gjøre? Fila eksisterer ikke engang! C:\DOCUME~1\Kim\LOKALE~1\Temp\34a4_appcompat.txt Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Det er en tekst fil som (ikke) ligger i temp -mappa på din brukerprofil. Tatt i betraktning hvilken mappe fila (ikke) ligger i så er det vel opplagt at fila ikke var ment å bli lagret permanent. Endret 15. august 2007 av geir__hk Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Hæ? Kan det fikses hvis jeg lager en ? ER det noe jeg kan løse det med? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hæ? Kan det fikses hvis jeg lager en ? ER det noe jeg kan løse det med? 9285318[/snapback] Tror ikke det. Ta heller å skriv en mail til produsenten av programmet og forklar feilen, for dem vet nok uansett mer om mulige årsaker til problemet enn hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Men det er noe med programmene mine, jeg hadde jo reseta boot.ini! Det er ikke noe med filmen! BTW: OMG jeg kan se på filmene, men da kan jeg ikke vise "Spole" tingen og slik, det ligger under den blå start baren, så hvis jeg ser den DA klikker det! Noen inspill? Endret 15. august 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nei ingen innspill. Har uansett for lite kjennskap til det spesifikke problemet. Kanskje det hadde hjulpet om du hadde tatt skjermkopi av feilmeldingene du får opp samt å opplyse om hva slags programvare du bruker. Kanskje sitter du med en gammel programvare og kjører Vista, og så virker det ikke fordi programvaren ikke støttes i vista. Eller du har på en eller annen måte kopiert brukerprofilen sånn at alle lenker henviser til den brukerprofilen du tok kopi av og som du nå ikke får ordentlig tilgang til. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Nei nei, jeg kjører XP SP2, quicktime, VLC, WmPclassic WMP og slik Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nei nei, jeg kjører XP SP2, quicktime, VLC, WmPclassic WMP og slik 9288161[/snapback] Har du samme problemet med alle avspillingsprogrammene? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Nei bare dette! Men det som er bra nå, er at alt virker nesten som det skal! Bare en ting igjen, og det er "Baren"! Det hvite feltet inni firkanten er "Quicktime" baren, med pause, spoling etc, er litt kjipt og trykke feil og spole tilbake som jeg opplevde noen ganger akuratt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå