Gå til innhold

Problem med en fil...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er noe med programmene mine, jeg hadde jo reseta boot.ini! Det er ikke noe med filmen!

BTW: OMG jeg kan se på filmene, men da kan jeg ikke vise "Spole" tingen og slik, det ligger under den blå start baren, så hvis jeg ser den DA klikker det! Noen inspill?

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

Nei ingen innspill. Har uansett for lite kjennskap til det spesifikke problemet. Kanskje det hadde hjulpet om du hadde tatt skjermkopi av feilmeldingene du får opp samt å opplyse om hva slags programvare du bruker.

Kanskje sitter du med en gammel programvare og kjører Vista, og så virker det ikke fordi programvaren ikke støttes i vista. Eller du har på en eller annen måte kopiert brukerprofilen sånn at alle lenker henviser til den brukerprofilen du tok kopi av og som du nå ikke får ordentlig tilgang til.

Lenke til kommentar

Nei bare dette! Men det som er bra nå, er at alt virker nesten som det skal! Bare en ting igjen, og det er "Baren"!

Det hvite feltet inni firkanten er "Quicktime" baren, med pause, spoling etc, er litt kjipt og trykke feil og spole tilbake som jeg opplevde noen ganger akuratt!

post-77292-1187213093_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...