lunic Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 har glemt hva passordet som jeg endret for to dager siden var, og jeg har vært så dum å ikke legge til passord-hint. finnes det noen som helst annen måte å få fikse dette på enn å formatere? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jadda, det går fint an. Bare vent så får du svar... Husker ikke helt, det finnes flere løsninger på problemet. Fear not! Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det finnes slike boot cder som resetter admin passordet...eller finner det Jeg husker bare navnet på den ene boot cden. Søk på "ophcrack live cd" med den finner du passordet ditt, tar bare et par minutter. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 du kan f.e. resette passordet med å nullstille bios. finn f.e. batterieriet, ta den ut for en eller to minutter, sett den inn igjen og start maskinen på nytt. eller kan du rense RCTC ( real clear time clock ) med å korslutte disse punkter med en liten skrutrekker eller lignede. den finner du på hovedkortet ditt. lykke til Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) du kan f.e. resette passordet med å nullstille bios. Windows-passord har ingenting med BIOS å gjøre... http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm#1 Endret 15. august 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 du kan f.e. resette passordet med å nullstille bios. Windows-passord har ingenting med BIOS å gjøre... http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm#1 9287954[/snapback] beklager, da har jeg jeg forstått dette feil Lenke til kommentar
lunic Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Det finnes slike boot cder som resetter admin passordet...eller finner det Jeg husker bare navnet på den ene boot cden. Søk på "ophcrack live cd" med den finner du passordet ditt, tar bare et par minutter. 9284088[/snapback] Tusen takk for svar folkens! Hvordan fungerer det programmet? Brenner jeg en cd og setter den i pcen min når jeg skal skrive passordet? Jeg har skrudd av pcen min så jeg kommer ikke inn i windows i det hele tatt på den. Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Prøvde og finne ut noe om min dell maskin da jeg kom over dette for 5 min sida. Clearing Forgotten Passwords CAUTION: Before you begin any of the procedures in this section, follow the safety instructions in your Owner's Manual or Product Information Guide. Follow the procedures in "Before You Begin." 1.Locate the 3-pin password jumper (CLR PSSWRD) on the system board, and attach the jumper plug to pins 2 and 3 to clear the password. NOTE: When you receive your computer, the jumper plug is attached to pins 1 and 2. 2.Replace the computer cover. 3.Connect your computer and monitor to electrical outlets, and turn them on. 4.After the Microsoft® Windows® desktop appears on your computer, shut down the computer. 5.Turn off the monitor and disconnect it from the electrical outlet. 6.Disconnect the computer power cable from the electrical outlet, and press the power button to ground the system board. 7.Remove the computer cover. 8.Locate the 3-pin password jumper (CLR PASSWRD) on the system board and attach the jumper to pins 1 and 2 to reenable the password feature. 9.Replace the computer cover. NOTICE: To connect a network cable, first plug the cable into the network wall jack and then plug it into the computer. 10.Connect your computer and devices to electrical outlets, and turn them on. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Prøvde og finne ut noe om min dell maskin da jeg kom over dette for 5 min sida. Clearing Forgotten Passwords CAUTION: Before you begin any of the procedures in this section, follow the safety instructions in your Owner's Manual or Product Information Guide. Follow the procedures in "Before You Begin." 1.Locate the 3-pin password jumper (CLR PSSWRD) on the system board, and attach the jumper plug to pins 2 and 3 to clear the password. NOTE: When you receive your computer, the jumper plug is attached to pins 1 and 2. 2.Replace the computer cover. 3.Connect your computer and monitor to electrical outlets, and turn them on. 4.After the Microsoft® Windows® desktop appears on your computer, shut down the computer. 5.Turn off the monitor and disconnect it from the electrical outlet. 6.Disconnect the computer power cable from the electrical outlet, and press the power button to ground the system board. 7.Remove the computer cover. 8.Locate the 3-pin password jumper (CLR PASSWRD) on the system board and attach the jumper to pins 1 and 2 to reenable the password feature. 9.Replace the computer cover. NOTICE: To connect a network cable, first plug the cable into the network wall jack and then plug it into the computer. 10.Connect your computer and devices to electrical outlets, and turn them on. 9291964[/snapback] jeg har dell nå, men jeg har hatt en " Cinet " pc før og fikk samme råd før. takk for melding. Endret 16. august 2007 av gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå