furmyrm Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg lurer på hvordan og hvor jeg kan kjøpe Nvidia sine Quadro FX skjermkort? De selges ikke over disk eller på nettet, men følger bare med arbeidsstasjoner. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Jeg fant nå endel på nett i prisguiden_ https://prisguiden.no/skjermkort.html Endret 5. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
peiper Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg lurer på hvordan og hvor jeg kan kjøpe Nvidia sine Quadro FX skjermkort?De selges ikke over disk eller på nettet, men følger bare med arbeidsstasjoner. 9283842[/snapback] Komplett har da store mengder av den sorten. Komplett Lenke til kommentar
furmyrm Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Jeg fant nå endel på nett i prisguiden_https://prisguiden.no/skjermkort.html 9283977[/snapback] Hei. Takk for at jeg ble gjort oppmerksom på at Nvidia kortene går under betegnelsen PNY og ikke Nvidia på de ulike salgsstedene. Men hva står betegnelsen PNY for? Jeg prøvde å lete på deres side, men fant ingen svar. Selv har jeg bare lett etter skjermkort på AGP og PCI-Express på Komplett ikke under Cad Cam. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tja, det er jo slik at nVidia produserer brikkene, men produsenter som PNY produserer kortene. Lenke til kommentar
furmyrm Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Tja, det er jo slik at nVidia produserer brikkene, men produsenter som PNY produserer kortene. 9292502[/snapback] Hei igjen. For meg ser det ut som at Nvidia produserer Nvidia Quadro FX kortene selv. De leverer så blant annet kortene til pc-produsenter som Dell, Hp etc. som bruker de i arbeidsstasjoner. På Nvidia sin egen side kan en kjøpe GeForce-kort, men ikke Quadro FX kort. PNY ser ut til å være de som får lov til å selge Quadro FX kortene til vanlige brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå