Singh tha king Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Nå har en kamerat av meg kjøpt Benq PE7700. Han MÅ ha vga inngang, men den har det ikke(?) Hvilke alternativer har han? Trenger svar FORT! For han kommer til å se på filmer og gjøre det meste via pcen! http://www.hjemmekino.no/database/projekto...px?katalognr=64 Jeg anbefalte den til han =/ var helt sikker på at den hadde vga! HDMI>DVI>VGA funker ikke eller? Endret 15. august 2007 av Singh tha king Lenke til kommentar
kozyx Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nå har en kamerat av meg kjøpt Benq PE7700. Han MÅ ha vga inngang, men den har det ikke(?) Hvilke alternativer har han? Trenger svar FORT! For han kommer til å se på filmer og gjøre det meste via pcen! http://www.hjemmekino.no/database/projekto...px?katalognr=64 Jeg anbefalte den til han =/ var helt sikker på at den hadde vga! HDMI>DVI>VGA funker ikke eller? 9283716[/snapback] Den har ikke VGA, men 5 stk. BNC som kan brukes. Det følger til og med en lang VGA-BNC kabel i eska med prosjektoren. Så han kan lett koble den fra PCen og inn til prosjektoren. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 litt nærmere forklaring? forstod ikke helt det du sa, men jeg så håp Skal ringe han og spørre. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) han sa det ikke følgte med noen slik kabel.... Var s-video, strømkabler...ble kjøpt på netshoposlo.no sitt ukestilbud. Edit: oops dobbelpost. Har du link til kabelen? Endret 15. august 2007 av Singh tha king Lenke til kommentar
kozyx Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 han sa det ikke følgte med noen slik kabel.... Var s-video, strømkabler...ble kjøpt på netshoposlo.no sitt ukestilbud. Edit: oops dobbelpost. Har du link til kabelen? 9288865[/snapback] Det var snodig. Sjekk side 10 av bruksanvisningen, der er det avbildet en slik, som skal følge med: http://www.projectorcentral.com/pdf/projec...manual_2756.pdf Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 det var rart. Skal stikke ned til han snart, og se om han har oversett noe. Det følger kanskje med en US eller UK versjon? eller skal det følge med èn uansett hvilken versjon det er? Har du denne prosjektoren? Og kan bekrefte det? Så skal jeg ringe netshoposlo.no og sprørre/klage! Lenke til kommentar
kozyx Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 det var rart. Skal stikke ned til han snart, og se om han har oversett noe. Det følger kanskje med en US eller UK versjon? eller skal det følge med èn uansett hvilken versjon det er? Har du denne prosjektoren? Og kan bekrefte det? Så skal jeg ringe netshoposlo.no og sprørre/klage! 9295930[/snapback] Jeg har prosjektoren ja (og kabelen). Kjøpte den fra AVShop.no, så kabelen skal følge med alle utgavene av prosjektoren. Det følger med strømkabel for England, USA og Europa, så det er samme pakningen som sendes nærmest verden rundt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg kan bekrefte at kabelen skal følge med, med mindre de har endret bundlen. Lenke til kommentar
tropix1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg kjøpte denne projektoren på tilbud på psdata og da fikk jeg heller ikke med noe vga kabel. Bare s-video og vanlig video kabel.=/ Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 dersom det er 5 bnc inganger på den så er en slik kabel somskal til dersom det ikke følger med noe. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har også denne prosjektoren (selv om jeg må selge den nå ) og jeg fikk også med en slik kabel. Jeg kjørte forsåvidt DVI til HDMI kabel fra PC til prosjektor... Hvorfor i all verden MÅ han ha VGA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå