Gå til innhold

Idèr til hardware løsninger

Anbefalte innlegg

Og da mener jeg ikke hardware som i hw.no

ØNSKE 1: Jeg f.eks skulle ønske at strømforsyningen kunne leveres med kontaker med ditto kabler i forskjellige størrelser, farger, lengder og ikke ett hull i psu`n som det tyter ledninger ut av. Sjelden får man brukt alle på en gang og enda sjeldnere får man de ledningene akkurat så lange som man vil.

ØNSKE 2: Dette er vel en tilleggsidè til strømforsyningen. Noen ganger blir det for lite tilkoblingsenheter av en sort (og om psu klarer det) skulle jeg ønske meg en egen inngang for tilkobling av ekstern intern koblingmodull, hvor ytterlige enheter kan kobles til Som f.eks disse små søte kontaktene til vifter og lign.

Nå sitter det en god del å mekker på maskinene sine der ute i norge.

Hva vil du ha?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713
Og da mener jeg ikke hardware som i hw.no

ØNSKE 1: Jeg f.eks skulle ønske at strømforsyningen kunne leveres med kontaker med ditto kabler i forskjellige størrelser, farger, lengder og ikke ett hull i psu`n som det tyter ledninger ut av. Sjelden får man brukt alle på en gang og enda sjeldnere får man de ledningene akkurat så lange som man vil.

ØNSKE 2: Dette er vel en tilleggsidè til strømforsyningen. Noen ganger blir det for lite tilkoblingsenheter av en sort (og om psu klarer det) skulle jeg ønske meg en egen inngang for tilkobling av ekstern intern koblingmodull, hvor ytterlige enheter kan kobles til Som f.eks disse små søte kontaktene til vifter og lign.

Nå sitter det en god del å mekker på maskinene sine der ute i norge.

Hva vil du ha?

9283677[/snapback]

Ønske 1 er oppfylt med såkalte modulære PSUer. Her plugger du inn de kablene du trenger å bruke.

Ønske 2 er delvis oppfylt da det finnes splittere og slikt.

Likevel har majoriteten av brukerne ikke behov for denne funksjonen, ettersom de ikke trenger mer enn en harddisk, et optisk drev, og et hovedkort med prosessorvifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...