Blå ku Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Etter at Drammens tidene har blitt fylt med saker om PC til de videregående skolene, har endelig buskerud snudd seg. nå får alle som begynner på vgs en egen pc ved skolestart. Drammens tidene. PC saken Det var nok etter dette oppslaget som fikk dem til og snu seg i saken. En får pc Da gratulerer jeg alle 1 klassinger ved videregående skoler i buskerud joahas Endret 15. august 2007 av joahas Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Dette er jo utrolig positivt Det betyr vel også at vi som begynner på vgs neste år, også får bærbar, uansett linje? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Plutselig synker priesn på bærbare i Norge. Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Dette er jo utrolig positivt Det betyr vel også at vi som begynner på vgs neste år, også får bærbar, uansett linje? 9283787[/snapback] Jepp tror nok det stemmer Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg skal begynne på første i år, men tror ikke dette gjelder alle skoler.. jeg skal begynne på ål. Og der hadde de i hvertfall tidligere i år bestemt seg for å ikke h pcer:-( Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 TIDLIGERE i år ja Det ble bestemt denne uka tror jeg. Det skal gjelde alle skoler i buskerud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå