TiNuSsS Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en ny / brukt scooter, og jeg trenger bruker manual til den, fordi det hadde ikke han vi kjøpte den av, er det noen her som kan hjelpe meg finne det? MvH TiNuSsS Lenke til kommentar
KarkNissen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en ny / brukt scooter, og jeg trenger bruker manual til den, fordi det hadde ikke han vi kjøpte den av, er det noen her som kan hjelpe meg finne det? MvH TiNuSsS 9283519[/snapback] Jeg har service-manual/verksted-håndbok (på engelsk) til Aerox som pdf-fil. Gi meg et vink, så kan jeg sende den til deg på mail. Mvh KarkNissen Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en ny / brukt scooter, og jeg trenger bruker manual til den, fordi det hadde ikke han vi kjøpte den av, er det noen her som kan hjelpe meg finne det? MvH TiNuSsS 9283519[/snapback] Jeg har service-manual/verksted-håndbok (på engelsk) til Aerox som pdf-fil. Gi meg et vink, så kan jeg sende den til deg på mail. Mvh KarkNissen 9342959[/snapback] Takk, men vi fant :-), kjøpte selv :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå