RMBB Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Jeg har nå en pc med Socket A HK. MSI KT880 Delta tror jeg det heter, men det er noe galt med dette sånn at hvis jeg prøver og kopiere store mengder data via USB eller Nettverk så henger den seg. Jeg trenger derfor et nytt Hk men det er ikke så veldig lett og få tak i. Jeg har kommet over dette: ASRock K7NF2-RAID Socket A AMD Hovedkort Men Ser at det er dårligere enn det kortet jeg nå har. Men jeg har ikke så veldig peiling så det jeg lurer på er hvor mye dårligere dette er? Vil jeg merke noe forskjell? Specs ellers er Athlon M 2300+ og 1gb RAM. Seagate sata disk og GF6200 Edit:Leif Endret 15. august 2007 av Jyztrik Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vet ikke om noe hovedkort. Men hvis du er sikker på at det er hovedkortet som er problemet går det jo evt an å kjøpe pci nettverkskort / usb kort.. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Vet ikke om noe hovedkort. Men hvis du er sikker på at det er hovedkortet som er problemet går det jo evt an å kjøpe pci nettverkskort / usb kort.. 9284978[/snapback] Trodde det også gikk så sørdelen av kortet jeg? Tror jeg har prøvd begge deler, ihvertfall USB.. Samme greiene da og... Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Kom over en lokal databutikk som hadde et nytt kort til meg. Skal bare få tak i kjølepasta og så skal det testes:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå