Joachim_F Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vi har testet enspillerkampanjen til World in Conflict, og det er bare en ting å si: Dette er helt rått. Les mer Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 ('nuff said...) 9283529[/snapback] what he said Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Dette spillet _SKAL_ jeg ha Lenke til kommentar
nosync Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Får ikke se innlegget jeg. Ikke med IE, Firefox eller opera. Står fast og loader hele tiden.... Får bare se første avsnittet.... Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 prøv å slett cache, kan være det hjelper Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Dette spillet _SKAL_ jeg ha 9284013[/snapback] sikle sikle Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Får ikke se innlegget jeg. Ikke med IE, Firefox eller opera. Står fast og loader hele tiden.... Får bare se første avsnittet.... 9284049[/snapback] Det skyldes at det var en video i artikkelen, og vi har blokkert all trafikk til utlandet fra vår video- og filtjeneste. Enkelte nettleverandører i Norge oppfattes imidlertid som "utlandet", inntil vi oppdager dette, og får åpnet opp for de aktuelle IP-rekken. Nettet du satt på ble tolket som utlandet, men det er nå fikset :-) Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Elsket betaen, har forhåndsbestilt spillet og kan ikke vente til det deiser ned i postkassen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Dette er en tittel som jeg er spent på.. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Synes egentlig at spillet ikke var noe bra jeg. Spilte beta en god stud, men "WOW" opplevelsen døde ganske fort. Jeg var en av dem som trodde at det å ta vekk byggefaktoren fra RTS var spennende, og ville gi masse morro. Men dette viste seg å være feil. Du ender opp med et arcade spill, ikke noe RTS i det heletatt. Stategy er tatt vekk og du ender opp med bare spam av kjøretøy. Og som regel er det alltid helekopter over alt. Det var et godt forsøk, men falt ikke i smak. Det er som et dumet ned RTS spill for idioter. Holder meg til Supreme Commander og Company of Heroes takk.... Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Det er som et dumet ned RTS spill for idioter. 9285197[/snapback] Ja, det gjelder å dume ting ned for at idiotene skal forstå det Jeg ser poenget ditt, men jeg syntes WiC var en fin mellomting mellom andre strategi/taktikkspill. Og med den grad av realisme de ønsker å få med i spillet, kunne man jo vanskelig bygge ut en militærbase i løpet av en halvtime. Syntes samarbeidselementet i multiplayeren var veldig flott, men det var frustrerende å spille på lag med folk som bare gikk solo, da tapte man alltid. Er spent på hvordan de løser balansen mellom de forskjellige rollene i enspillerdelen. For det record elsker jeg også COH, Generals osv, og Supreme Commander var det største spranget i sjangeren hittil, imo. Håper WiC kan ta et produktivt sprang i en annen retning Endret 15. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Virker Spennende Supreme Commander, World in Conflict og Universe at War skal spilles når jeg får oppgradert pcen selv om det virker mer realistisk at Usa angriper først Lenke til kommentar
Janster Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tjah Jeg tested beta'en... Og her er en kamp for deg. Spam tropper....løp tropper til front...oi der landed det noe DIGERT noe på meg...alle døde..ok...spam tropper...til fronten..oj artilleri... Spam tropper..til fronten..oj atombombe..... Eh, ble litt mye digre bomber og lite faktisk taktikk syntes jeg. Janster Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Det var jo derfor det var viktig å komme på lag med noen som skjønte at man måtte samarbeide... Det hjelper jo ikke så mye med et par menn mot helikoptre osv osv.. Med en rett sammensetning av styrker blir det lettere og mye mer morsomt Og med fotsoldater alene var det jo faktisk umulig å få gjort noe som helst Endret 15. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg syns WiC er storartet. Infanteri er konge. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Noen som vet hvem som har musikken til den videoen som ble lagt ut i dag 15/8? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg skal og ha dette spillet, men lurer på hvilken versjon jeg skal velge, PC eller 360. Noen som vet hva slags pc man må ha for å kjøre på full grafikk? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sangen du tenker på er kanskje Tears for Fears - Everybody wants to rule the world Jeg kjørte ihvertfall spillet på maks i oppløsning 1680x1050 med mitt system, dersom det kan være en pekepinn. Da med 16xQSAA og hele pakka Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sangen du tenker på er kanskje Tears for Fears - Everybody wants to rule the world Nei, tenkte på den "jazz'ete" sangen på videoen som kom i dag 15/8 på gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg