ompopo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Heisann Jeg satt og lurte på om noen vet om det kommer en mindre versjon av PS3 iløpet av det neste halvåret? Noen som har hørt noe om dette eller lest noe noe sted? Skal ikke kjøpe PS3 uansett før Assassins Creed kommer ut, men om det kommer en slim versjon en til to måneder senere skal jeg alltids klare å vente. Noen som vet? Takker for alle svar Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ingen info om det enda nei. Ikke som jeg vet hvertfall. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Garantert om 3-4 år. eller kanskje 5. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det kommer nok en gang, men det er garantert ikke i løpet av det neste halvåret. 2-4 år vil jeg tro. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vil ha Stor PS3 jeg Liker når den er STOR Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Da må dem hvertfall kaste ut strømadapteren, for den bruker mye av plassen til "PS3 Dekslet" Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Liker den stor jeg også. Samme med gode gamle PS2. Den store originale maskinen så mye bedre og robust ut. Synd at de ikke er å få tak i lenger, fordi jeg hater virkelig min slim PS2 jeg bruker som dvdspiller på soverommet. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det verste med slim utgaven er den simple mekanismen til cd/dcd leseren, like elendig som på GC.. Nei takke seg til stoore maskiner:D Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Takk for svar Viste ikke at det var slike problemer med slim, da holder jeg meg til planen om å kjøpe en stor en. Moderator kan nå stenge tråden Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det verste med slim utgaven er den simple mekanismen til cd/dcd leseren, like elendig som på GC..Nei takke seg til stoore maskiner:D 9284485[/snapback] Helt enig. For en skrøpelig mekanisme. Føles ut som en dårlig fake Playstation man kunne plukket opp i en bakgate i Beijing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå