Gå til innhold

Beste bærbare til rundt 20k (design viktig!)

eXpoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, mac blir ikke aktuelt..

Ferrari sier du? Hørt om en Lamborghini også..

Hvordan er disse i forhold til xpsene til Dell?`

Andre forslag?

9283259[/snapback]

Du sier at design er viktig, så er Mac uaktuelt?? haha, seriøst... Du trodde kanskje at Windows var uaktuelt å kjøre på en mac? At de har kjip maskinvare? Fakta er at Macbook pro har noe av dagens bedre HW under panseret.

Lenke til kommentar

Men "alle" har jo mac da.

vil ha en bærbar som skiller seg litt ut fra mengden

--

XPS var ihvertfall veldig god. Iogmed at dn hadde noe av det beste skjermkortene for baerbare. Men jeg har ikke fulgt med i utviklingen. Men det spors jo hvordan du konfigurerer den.

Lenke til kommentar

--

XPS var ihvertfall veldig god. Iogmed at dn hadde noe av det beste skjermkortene for baerbare. Men jeg har ikke fulgt med i utviklingen. Men det spors jo hvordan du konfigurerer den.

9283305[/snapback]

Dell med "gamle" skjermkort

Glemte å si at disse sakene veier nesten 4KG...

De nye XPS'ene fra Dell med nye skjermkort

Også disse skjermkortene er dårligere enn Macbook pro sine. De kjører 8600M kortene, mens dell har 8400M kortene. Vekten her igjen er langt hyggeligere. Design også penere enn første utgaven jeg linket til. Alle disse er i salg i dag.

Da er det ganske lett å ta seg en tur på Apple Store og se hvordan HW og design du får.... Skulle tro at Dell ble banket grundig. Senest i går sa Micheal Dell at han ønsket seg osX på Dell ;)

Lenke til kommentar
Skulle tro at Dell ble banket grundig. Senest i går sa Micheal Dell at han ønsket seg osX på Dell ;)

9283368[/snapback]

Hva har det med designet å gjøre?

Forøvrig er vel ikke Mac veien å gå om du vil skille deg ut om dagen...

9283472[/snapback]

Neihei? Den designen som Apple har lagt seg på har jo blitt opplest og vedtatt som den fineste en god stund. Man må gjerne kjøpe klumpete PC'er hvis man ønsker det. De nyeste XPS'ene er jo fine, ikke det jeg sier. Men det er så typisk for alle PC produsenter å ha de lave i front og høye bak. Blir som en baktung klump.

Det har ingenting med design å gjøre at sjefen for Dell ønsket seg osX på sine maskiner, det var bare en konstatering. Forøvrig så ville jo maskinvare ha noe å si.

Hva som er pent og lekkert er jo egentlig temmelig individuelt, og det virker for meg som om trådstarter egentlig har gjort seg opp en mening om at XPS er hva han vil ha. Kanskje han søker litt annerkjennelse i sitt valg før han kjøper. Svært vanlig det i allefall ;)

Lenke til kommentar

--

9283305[/snapback]

Dell med "gamle" skjermkort

Glemte å si at disse sakene veier nesten 4KG...

De nye XPS'ene fra Dell med nye skjermkort

Også disse skjermkortene er dårligere enn Macbook pro sine. De kjører 8600M kortene, mens dell har 8400M kortene. Vekten her igjen er langt hyggeligere. Design også penere enn første utgaven jeg linket til. Alle disse er i salg i dag.

Da er det ganske lett å ta seg en tur på Apple Store og se hvordan HW og design du får.... Skulle tro at Dell ble banket grundig. Senest i går sa Micheal Dell at han ønsket seg osX på Dell ;)

9283368[/snapback]

Hvorfor xps 1330? Er xps 1710 monster i forhold?

Lenke til kommentar

Du skal nok lete ganske lenge etter en pc som de færreste har..

Det er nok fler som har en Acer, Dell, IBM eller en HP enn Mac.

Kjøper du MBPen med 17" så har du en knall maskin, kjøpte selv 15" for 1mnd siden og angrer på at jeg ikke switchet før.

Du får nok ikke en laptop med mye bedre design enn Mac sine, jeg har ihvertfall ikke sett noen.

Lenke til kommentar
Du skal nok lete ganske lenge etter en pc som de færreste har..

Det er nok fler som har en Acer, Dell, IBM eller en HP enn Mac.

Kjøper du MBPen med 17" så har du en knall maskin, kjøpte selv 15" for 1mnd siden og angrer på at jeg ikke switchet før.

Du får nok ikke en laptop med mye bedre design enn Mac sine, jeg har ihvertfall ikke sett noen.

9284924[/snapback]

Sjekk min post over. :)

Det er *veldig* få i Norge som har Vaio, og de har bedre design en Apples maskiner.

Lenke til kommentar
Pft, "alle" har ikke Mac. Er bare det at de som faktisk har en Mac skriker som noen holmefugler om det, slik at alle får vite det :D

9284894[/snapback]

jeg har ikke mac. Men jeg anbefaler de maskinene når folk spør etter råd. Grunnen er veldig enkelt. De er pene, de yter svært godt og du kan få det beste fra to verdener i en boks.

Driver og sysler litt med tanken på å hive ut PC'en jeg har i stua og erstatte en med en iMac. Men det får komme som pengene. Uansett, dama skal ha en ny maskin snart og det er ingen tvil om at det blir en Mac. Jeg kan ikke en dritt om osX, men utfordringene må jo være verdt det. Ellers kan jeg jo dualboote osX og Vista.

Og ikke minst, jeg får et svært god design på kjøpet.

Lenke til kommentar
Pft, "alle" har ikke Mac. Er bare det at de som faktisk har en Mac skriker som noen holmefugler om det, slik at alle får vite det :D

9284894[/snapback]

jeg har ikke mac. Men jeg anbefaler de maskinene når folk spør etter råd. Grunnen er veldig enkelt. De er pene, de yter svært godt og du kan få det beste fra to verdener i en boks.

Driver og sysler litt med tanken på å hive ut PC'en jeg har i stua og erstatte en med en iMac. Men det får komme som pengene. Uansett, dama skal ha en ny maskin snart og det er ingen tvil om at det blir en Mac. Jeg kan ikke en dritt om osX, men utfordringene må jo være verdt det. Ellers kan jeg jo dualboote osX og Vista.

Og ikke minst, jeg får et svært god design på kjøpet.

9285195[/snapback]

"Det beste fra to verdener" kan jeg også få, selv om jeg har solgt mine to mac-maskiner for månedsvis siden.

http://www.osx86project.org/ ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...