SeaLion Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er sjelden at noen skriver et gravskrift for sin bærbare datamaskin, men en viss "explodingdog" følte for det etter at hans PowerBook G4 ga opp etter 5 års daglig bruk. Det ser ut til at den maskinen har vært med på det meste og litt til underveis (gravskriftet er illustrert med bilder av maskinen): http://www.explodingdog.com/powerbookg4/ Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kan skjønne at han føler det slik. Når jeg mistet min gamle hoved PC i et lynnedslag var jeg i et vakuum noen dager. Det føltes som om jeg hadde mistet en god venn. Jeg gikk og strøyk på kabinettet, og var helt oppløst når jeg leverte den inn for destruksjon. (If forsikiring krevde at maskinen ble destruert) meeeeen de 45k jeg fikk til å bygge ny pc hjalp veldig hehe Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hehe.. Den lappisen har vært med på masse:) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Haha! Sånne eigare som det der fortjener skryt! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sånn som den så ut selv etter 5 år så fortjener ikke vedkommende og ha maskin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå