mcgroven Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det kan se ut som om den europeiske versjonen av Rock Band likevel ikke kommer i år. Les mer Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Utsettes i Europa ... nææææ? Når var det vi begynte å få spillene sist? Oh yeah, right, alltid. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Utsettelse etter utsettelse. Snart sitter vi igjen med en spillhøst uten spill:\ Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Neeeeeeeiii!! Rock Band er ikke til PC, forøvrig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Oh, great, then I get more time with Mass Effect, Bioshock, Assassin's Creed, Halo, Guitar Hero 3, Football Manager 8, Project Gotham Racing 4, Unreal Tournament 3, Kane & Lynch: Dead Men, Pro Evolution Soccer 2008 and maybe even Clive Barker's Jericho! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Får spille den amerikanske utgaven da... dersom den kommer der før jul... =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Synd, hadde virkelig håpet at Rock Band skulle komme før jul. Guitar Hero III har ikke fått bekreftet noen Europeisk lanseringsdato... får håpe de kjenner sin besøkselsestid og utnytter det faktum at Rock Band ble utsatt. Lenke til kommentar
deusex Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Jeg tar det ikke tungt. Ser det på som en positiv ting; Jeg har ikke 360 eller PS3 for øyeblikket ,en regner med å kjøpe meg en 360 iløpet av høsten, når det de nte, mer stillegående 360-maskinene med HDMI kommer på markedet. Og med Guitar Hero 3, Halo 3, Bioshock, Mass Effect, PGR4 og Assasin's Creed, blir det en ganske dyr spillhøst. Da er det bare fint at enkelte spill blir utsatt til etter nyttår, da jeg både har bedre råd og bedre tid. Blir kos med GTA4 og nå trolig Rock Band etter jul, da det som regel er litt spilltørke. Endret 15. august 2007 av deusex Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hmm.. bryr meg ikke så mye.. endel pga at jeg kommer til å få mye glede av GHIII.. for det andre så påvirker ikke dette meg noe.. Moohahah! Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hehe, ja.... forhåndsbestillinger ligger i kø her. :!: Og så er det flere spill utenom de da, som inkluderer gold og GOTY editions av eldre spill, osv. Så var det å finne tid til det hele da... Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Hadde gleda meg litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg