Turboleif Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 PSN ID: Skamtru Alder: 18 Bosted: Kvinesdal (Vest-agder) Bluetooth headset: Snart! Online spill for vinteren: Motorstorm og Resistance: Fall of man Spillpilsen: Pepsi Max.. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) PSN ID: TheBassMan Alder: 25 Bosted: Hovedstaden Bluetooth headset: nope, men det blir vel til innkjøp i nærframtid. Online spill for vinteren: Motorstorm, GH3, Snart COD4 Spillpils: Calsberg Sort Gull, Gunniess(Mmm snadder), Jacker'n Endret 6. januar 2008 av TheBassMan Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 PSN ID: LueDotten Alder: 20 Bosted: Hadeland Bluetooth headset: Ja Online spill for vinteren: R:FoM, Motorstorm, skate, ++ Spillpilsen: Sjokomelk, evt. kald Tuborg/Heineken Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 PSN ID: eifoerde Alder: 25 Bosted: Bergen Bluetooth headset: Det kommer det kommer Online spill for vinteren: Warhawk, Burnout Revenge (24jan), COD4, GRAW 2 Spillpilsen: Tuborg, Heineken, Carlsberg eller Cola Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 PSN ID: Oakis Alder: 22 Bosted: Bodø (+/-) Bluetooth headset: Næh Online spill for vinteren: GRAW 2. Motorstorm. Splinter Cell: Double Agent. Stranglehold. Spillpilsen: Nordlandspils! Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 PSN ID: odelagt Alder: 20 Bosted: Indre Østfold Bluetooth headset: Nei Online spill: Warhawk, COD4 og Tekken Spillpilsen: Tuborg, Urquell (+ en jeger) Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 PSN ID: Futurama74 Alder: 33 Bosted: Trondheim Bluetooth headset: Ja Online spill for vinteren: Motorstorm, Resistance: FoM, Warhawk, PES 2008. Spillpilsen: Coca Cola,Budweiser m.m. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) PSN ID: Trallafar Alder: 24 Bosted: Bergen Bluetooth headset: nope Online spill for vinteren: Warhawk, CoD4 (spiller mest sistnevnte) Spillpilsen: Bayer (Mack eller Hansa) Endret 29. januar 2008 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
fleiniz Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 PSN ID: Tha_elk Alder: 22 Bosted: Trondheim Bluetooth headset: snart ja. Online spill for vinteren: Fifa 08, tenker på warhawk Spillpilsen: Bayer (Dahls) Lenke til kommentar
jatta Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 PSN ID: Arukara Alder: 19 Bosted: Skien Bluetooth headset: nei Online spill for vinteren: COD4, GH3 snart Spillpilsen: Cola Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 PSN ID: Hoggeren Alder: 20 Bosted: Mandal (vest-Agder) Bluetooth headset: nei, ikke ennå Online spill for vinteren: Resistance, Motorstorm, Tekken 5 og flere kommer Spillpilsen: Carlsberg, cb og rødvin Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 PSN ID: TheOats Alder: 22 Bosted: Helt sør i landet Bluetooth headset: Nei, ikke enda Spill: Ratchet and Clank, Warhawk, Loco Roco, flOw, Lemmings Spillpils: Drikker ikke, så det blir vel bare brus =P Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) ..slettet. Endret 12. juni 2008 av Steffenm Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) PSN ID: Kaiuss Alder: 35 Bosted: Ski Bluetooth: idag (etter planen..!) Spiller COD4, Burnout Paradise, Motorstorm (blir nok mest Burnout nå fremover, men sikkert litt COD4 også) Endret 28. januar 2008 av Kaiuss Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 PSN ID: dimdal Alder: 19 Bosted: Trondheim Bluetooth headset: Nei Online spill for vinteren: Call of Duty 4 Spillpilsen: Frysetørret pulverkaffe Lenke til kommentar
giiforce Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Oppdatert info om meg. (Gammel info ligger i hovedposten i denne tråden) PSN ID: giiforce Alder: 26 Bosted: Lom Bluetooth headset: Nei. Bruker Third Eye kamera med mikrofon. Online spill: Gta IV, men sliter med å bli koblet av nettverket. Har følgende spill: GTA IV, Eye Of Judgment, Pro Evo Soccer 2008, The Orange Box, Ratchet og Clank, Assassin's Creed, Folklore, Uncharted: Drake's Fortune, Rock Band, Fifa 08, RFoM, MotorStorm og Oblivion. Flere kommer etter hvert. "Styrepils": Tuborg (nei, ikke Lite. Mage må man ha) og Carlsberg. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 PSN ID: RamboEinar Alder: 18 Bosted: Nordmøre Bluetooth headset: Ikke enda.. Online spill: GTA IV, kommer mer etterhvert Spillpilsen: Kald Tuborg Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) PSN ID: worldmix Alder: 18 Bosted: Oslo Bluetooth headset: NEI Online spill: GTA IV, Euro 2008, FIFA Street 3, Skate, Burnout Paradise, NFS; ProStreet. Spillpilsen: H2O Endret 1. november 2008 av wolf89 Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) (Slettet min opprinnelige og oppdaterer med denne. COD4 har jeg ikke spilt siden de tidlige vintermåneder. Gran Turismo 5 prologue og nå nylig Battlefield Bad Company demo er det det går i. GTA4 tror jeg at jeg har spilt ihjel) PSN ID: Steffenm Alder: 20 Bosted: Ålesund Bluetooth headset: Nei, ikke enda hvertfall Online spill: GTA IV, Call of duty 4, Battlefield bad company (demo), Condemned 2, Gran Turismo 5 prologue, The Orange Box Spillpilsen: Carlsberg eller Corona måtte det vel blitt Endret 12. juni 2008 av Steffenm Lenke til kommentar
Roninjaen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei, syntes det hadde vært stas om noen addet meg, og jeg kommer til å adde andre fra denne listen. Kred til trådstarter for å finne et forum der jeg kan unngå "drittunger" når jeg går online. Er spesielt på jakt etter andre som kan tenke seg noen runder med Fifa. PSN ID: Roninjaen Alder: 38 Bosted: Oslo Bluetooth headset: Ja Online spill: Fifa 2008, Resistance, FoM, GT5, Army of Two, Spillpilsen: Ringnes mvh ArneB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå