heggz Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 PSN ID: Hegga Alder: 21 Bosted: Stavanger Bluetooth headset: Snart Online spill for vinteren: Motorstorm, Resistance, FIFA 08, Warhawk, COD4, Skate (?) Spillpilsen: Rogalands og ein påse chips! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 PSN Id: Vegpeg. Alder: 19 Bosted: Kristiansand. Bluetooth headset: Ikke enda dessverre. Online spill for vinteren: Motorstorm, Resistance og Tiger Woods 2007. Spillpilsen: CB (lokalpatriot) og Corona. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) PSN Id: peritass Alder: 33 Bosted: Mysen Bluetooth headset: usb foreløpig Online spill for vinteren: Dirt,resistance, fifa 2008 og warhawk fra og med idag. Spillpilsen: Tuborg gold eller konjakker Legg meg gjerne til Endret 6. oktober 2007 av Peritass Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 PSN Id: Tailzo Alder: 23 Bosted: Horten Bluetooth headset: usb foreløpig, men bluetooth kommer i neste uke. Online spill for vinteren: Puzzle Fighter HD (kjlpt fra US PSN store), og Warhawk som kommer i posten neste uke. Spillpilsen: ...melk? Lenke til kommentar
Tumorok Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) PSN ID: IONICS Alder: 26 Bosted: Trd.heim Bluetooth Headset: på vei Online spill for vinteren: UT3 seffern -åffer føler jeg meg alene her?, CoD4 og kanskje litt Hazeh Spillpilsen: Dahls funker bra, alltid gjort! Endret 2. oktober 2007 av Tumorok Lenke til kommentar
Matias9 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 PSN ID: Matias9 Alder: 28 Bosted: Oslo Bluetooth headset: Ja Online spill for vinteren: FIFA08, R6: Vegas Bare legg meg til som venn, endel av dere har jeg møtt tidligere. Hva skjer, Thorvaldo? Lenke til kommentar
giiforce Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) PSN ID: giiforce Alder: 25 Bosted: Lom Bluetooth headset: Tja (har et sony ericsson bluetooth headset, men har enda ikke testet om det fungerer med ps3) Online spill for vinteren: FIFA08 foreløpig Har følgende spill: Fifa 08, RFoM, MotorStorm og Oblivion. Flere kommer etter hvert. "Styrepils": Tuborg (nei, ikke Lite. Mage må man ha) og Carlsberg. Hyggelig om dere legger meg til. Endret 24. oktober 2007 av giiforce Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) PSN ID: Elohim89 Alder: 18 Bosted: Steinkjer Bluetooth headset: Ja Online spill for vinteren: Ingen spesielle enda. Har følgende spill: MotorStorm, Resistance: Fall of Man, Rainbow Six: Vegas, Heavenly Sword, Folklore ,Harry Potter: The Phoenix Order(var inni ved kjøp av konsoll) Spillpilsen: Dahls Internett: 10Mbit <--/-->(in og ut) PS: Med nettet mitt er det muligt og hoste server når jeg får Warhawk. og eventuelle andre games. Endret 24. oktober 2007 av Elohim Lenke til kommentar
Globoid Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 PSN ID: Globoid Alder: 30 Bosted: 'slo Bluetooth Headset: Skaffes Online spill for vinteren: Skate, MotorStorm, Resistance FOM. Spillpilsen: AASS Fat, Heineken. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 PSN ID: Norway Alder: 20 Bosted: Oslo Legg meg gjerne til, hvis noen ønsker å tape i Fifa 08 Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 PSN ID: Elithion Alder: 23 Bosted: Ås Bluetooth headset: Ja Online spill for vinteren: Motorstorm, Resistance: FoM, Warhawk, Orange Box, COD 4, PES 2008, GT5 Prolouge, pluss det som kommer. Spillpilsen: Heineken Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 PSN ID: Phredrik Alder: 28 Bosted: Oslo Bluetooth headset: Nei Online spill for vinteren: PES2008, Sega Rally, Warhawk, Orange Box, GT5 Prologue Spillpilsen: San Miguel Lenke til kommentar
BudweiserMan Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 PSN ID: Buddern Alder: 27 Bosted: Porsgrunn Bluetooth Headset: Nei (Det kommer) Online spill for vinteren: Fifa08, Motorstorm, Resistance FoM, Fight Night 3, Warhawk, Skate, GT5 Prologue (Flere ettervert) Spillpilsen: Corona, Budweiser (Sistnevnte kommer vel ikke som noe overraskelse ) Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) PSN ID: Prikkster Alder: 26 Bosted: Stjørdal Bluetooth headset: Ja, men sjeldent brukt. Online spill for vinteren: FIFA 2008, DiRT, Warhawk, MotorStorm, GT5 Prologue Spillpilsen: Heineken eller australsk rødvin. Endret 31. oktober 2007 av MrWoods Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 PSN ID: Lingaas88 Alder: 19 Bosted: oslo Bluetooth headset: ja Online spill for vinteren: Warhawk, PES2008, UT3 Spillpilsen: Heineken oder carlsberg Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skulle vi fifa entusiaster i voksen klubben startet en liten fifa liga? Kunne vært artig! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 PSN ID: Memoen Alder: 19 Bosted: Bodø Bluetooth headset: Ja Online spill for vinteren: PES 2008, Fifa 08, Warhawk, COD4 osv.. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) PSN ID: Djrabbit Alder: 19 Bosted: Oslo Bluetooth headset: nei Online spill for vinteren: Warhawk, Motorstorm, Resistance, Untold Legends: Dark Kingdom (mulig fler men ikke bestemt meg helt) Spillpilsen: Cola Endret 1. november 2007 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 PNS: Pebble88 Alder:19 Bosted: Florida Bluetooth Headset: Holder med USB for min del.. Spill: Guitar Hero 3, Skate, Warhawk, Reistance, Folklore, Heavenly Sword, Enchanted Arms.. Kommende spill: Ratchet & Clank, Uncharted, Rock Band og Orange Box Spillpils: Blir kun Cola borti her.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Får slenge meg på jeg og da ... PNS: Jorchi Alder:18 Bosted: Oslo Bluetooth Headset: Ja Spill: Reistance: FOM Kommende spill: SOF3 Spillpils: Budweiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå