Gå til innhold

trygt å kjøpe 360 nå?

olakjell123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var innom elkjøp storo for å kjøpe i dag faktisk, men de hadde ikke flere på lager. Kommer nok flere på lager innen release av elite på fredag sa de. Prisen er også 2495,-, og han jeg kjenner som jobber der sier at Elkjøp taper faktisk en del penger på å selge til den prisen. Så han trodde ikke prisene kom til å gå så veldig mye ned de nærmeste ukene.

Lenke til kommentar

De spillene til PS3 som har komt nå ser jo greie ut, men eg er litt skeptisk på at eg kommer til å like dem, tror eg.

Menst xbox 360 har jo masse å velge mellom. Eg kunne jo ha gjort sånn at eg kjøper meg en 360 nå og venter noen år før de beste spillene har komt til PS3. Men eg er redd for at viss eg kjøper en 360, at eg vil angre og heller ha lyst på en PS3.

Lenke til kommentar

Alvorlig talt: jeg har en 360 spekket med flotte demoer av alle slag.. Tenchu Z Fci multiplayer (farcry) med mer.

Jeg er veldig fornøyd med min 360, men jeg er ennå mer fornøyd nå siden jeg har en blaster 360 i tillegg (Googleit)

Jeg råder deg til å få tak i en modifiserbar xbox nå!

Du skjønner at snart kommer nyere xbox med kjøligere hovedkort og HDMI-port med stillere dvdspiller uten disse mulighetene.. så løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...