Gå til innhold

Rock Band: Utsatt til 2008 for Europa?


Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Dette er jo bare en fin ting. Jeg tror det kanskje er best for alle parter at enkelte storspill blir utsatt til etter nyttår. Jeg skjønner nemlig ikke hvorfor alle spillutviklere skal ha ut spillene sine i høst-perioden. Den er allerede tettpakket med storspill som det er, så det er jo opplagt at det i hvert fall blir et par spill som kommer til å feile og trolig floppe rent salgsmessig.

 

Da synes jeg det er bedre at noen av disse storspilla i stedet blir utsatt til etter nyttår. Da er det gjerne et aldri så lite spilltørke etter en fantastisk spillhøst; hver januar og februar, er det dårlig med spillutgivelser. Det er bra nyheter at GTA4 og Rock Band har blitt utsatt til etter nyttår. Det høres kanskje absurd ut, men jeg mener det. Det er helt sikkert gode grunner til det; spillutviklerne trenger mer tid for å gjøre spillet enda mer fantastisk enn det allerede er.

 

Frem til da før vi bare kose oss med de hundreogørten knallspilla som kommer ut i høst. Hadde GTA4 og Rock Band kommet ut i høst, hadde nok aldri i verden hatt tid eller penger til å kjøpe inn og spille alle de spilla jeg har lyst på.

 

Nå gjenstår det bare at Halo 3, Mass Effect og Assasin's Creed blir utsatt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neida, jeg bare tuller. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://kotaku.com/gaming/sad-pandas/rock-b...-too-289522.php
[uPDATE:] When contacted by GameSpot UK, an EA representative said, "We don't think [Rock Band] will be released in Q4." GameSpot will bring you further details as soon as they are available.

 

Akk og ve, dette var faktisk det totale sug. Hadde virkelig håpet at spillet skulle komme ut tidlig i desember, men nå får jeg krysse fingrene for at Guitar Hero III kommer ut før jul, slik at man kan holde abstinensene ved et minimum.

9282934[/snapback]

 

Ps3 har jo ikke forskjellige soner på spill, så hvorfor er det forskjelliog releasedato?

Kan man ikke da kjøpe fra usa?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Noen som vet om EA/Harmonix har offentliggjort noen Europeisk lanseringsdato for Rock Band ennå? Spillet kommer jo ut i USA 23. november, og eneste vi har hørt til nå er vel "2008" vedr. lanseringsdato her til lands.

Lenke til kommentar

Cdon.com har det på forhåndsbestilling nå, koster 1819 kroner :D

http://www.cdon.com/main.phtml?prod=764287..._restock_764287

(05-02-2008)

 

Guita hero 3:Legends (23-11-2007) med og uten gitar er der og...Bra greier, i fjor måtte jeg kjøpe to pakkker(spill og gitar) + en til for maskin wræka GH cd`n, så nå har jeg 3 gitarer og 2 wræk GH2 spill og et som funker, for how long? hehe

 

EDIT: fant også trådløs gitar til 360 (21-12-2007)

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...nav_genre=10504

 

EDIT2: den linken klarte jeg visst ikke og ordne riktig,

men den heter "Guitar Hero III: Legends Of Rock: Guitar only (wireless)"

Endret av joarn2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...