Gå til innhold

Rock Band: Utsatt til 2008 for Europa?

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

http://kotaku.com/gaming/sad-pandas/rock-b...-too-289522.php

[uPDATE:] When contacted by GameSpot UK, an EA representative said, "We don't think [Rock Band] will be released in Q4." GameSpot will bring you further details as soon as they are available.

Akk og ve, dette var faktisk det totale sug. Hadde virkelig håpet at spillet skulle komme ut tidlig i desember, men nå får jeg krysse fingrene for at Guitar Hero III kommer ut før jul, slik at man kan holde abstinensene ved et minimum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rockband fikk en pris på 2100,- kr etter det jeg hadde hørt :p

9284517[/snapback]

Jo, men jeg trenger ikke to ekstra gitarer. Når Rock Band kommer har jeg en GH2- og en GH3-gitar. Så hvis det hadde gått an å kun kjøpe trommesettet og spillet "løst" hadde det passet perfekt for meg. :) De to ekstra gitarene tror jeg drar opp prisen litt :D
Lenke til kommentar

9284517[/snapback]

Jaja. Xbox 360 + Rock Band er likevel gøyere og billigere enn en PS3 UTEN Rock Band. Rock Band blir sannsynligvis så fett at det uansett vil være verdt pengene.

Lenke til kommentar
Leste et sted at 360versjonen er med tråd, mens PS3 får trådløs. Rett meg viss jeg tar feil :)

9285191[/snapback]

Det er Guitar Hero. Microsoft vil ikke gi fra seg trådløst verktøy til andre utviklere.

Så det er vel bare PS3 som får trådløs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Leste et sted at 360versjonen er med tråd, mens PS3 får trådløs. Rett meg viss jeg tar feil :)

9285191[/snapback]

Vil tro du tar feil, da Microsoft gav ut en system update tidligere denne måneden som la til støtte for de trådløse gitarene; http://www.majornelson.com/archive/2007/08...-august-07.aspx

Det er iallefall for Guitar Hero III, så vil tro det også gjelder Rock Band.

Lenke til kommentar

9284517[/snapback]

Jo, men jeg trenger ikke to ekstra gitarer. Når Rock Band kommer har jeg en GH2- og en GH3-gitar. Så hvis det hadde gått an å kun kjøpe trommesettet og spillet "løst" hadde det passet perfekt for meg. :) De to ekstra gitarene tror jeg drar opp prisen litt :D

9284572[/snapback]

GH 3 gitaren kommer ikke til å støtte Rock band

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...