roysigurd Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg er på utkikk etter bok, film eller ett nettsted som viser slakting av rein/hjort/elg trinn for trinn. Noen som kan hjelpe meg med det? Helst ei nettside der det vises trinn for trinn, eller en film på f.eks youtube ligende greier. Lenke til kommentar
boblikof Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Boka "Når viltet er skutt" av Helge Hagen tar for seg behandling av vilt, se link under klikk her Endret 15. august 2007 av boblikof Lenke til kommentar
roysigurd Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Boka "Når viltet er skutt" av Helge Hagen tar for seg behandling av vilt, se link under klikk her 9285869[/snapback] Takk for den.. fant også denne filmen.. tru om den e bra ? Slakting av hjortevilt Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Boka "Når viltet er skutt" av Helge Hagen tar for seg behandling av vilt, se link under klikk her 9285869[/snapback] Takk for den.. fant også denne filmen.. tru om den e bra ? Slakting av hjortevilt 9291573[/snapback] Ja, den kan anbefales. Filmen tar for seg det du trenger å vite for å kunne behandle dyret etter at det er skutt. Lenke til kommentar
roysigurd Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Boka "Når viltet er skutt" av Helge Hagen tar for seg behandling av vilt, se link under klikk her 9285869[/snapback] Meldte meg faktisk inn i Bokklubben, fikk den boka på velkomstpakken. Tok 2 til bøker også... Lars Monsen si Villmarksbok og ei bok som hete "Jakt og amunisjon". Det her blir nok greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå