Lukilock Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hallo! Har ny PC nå, og den er det 2hardddisker i. Skal formatere å legge inn en "clen" versjon av vista nå, og da har jeg også tenkt å partisjonere. Burde jeg ha spill og programmer på den andre hardisken eller burde det være på samma harddisk som OSet? Noen som hvet? Sempron Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Er det to like hdd? sata? Bruk den med høyest rpm til os hvis det er forskjell. Os partisjonen klarer seg med 30 gb Endret 15. august 2007 av regga Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Spill og OS burde være langt ifra hverandre, vis pcn klikker så er spillene reddet ihvertfall. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 2like ATA disker. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er det to like hdd? sata? Bruk den med høyest rpm til os hvis det re forskjell. Os partisjonen klarer seg med 30 gb 9282864[/snapback] Jeg må minst ha 50 gb til OS partisjonen. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Dette er en Acer PC, og det er en partisjon på 70GB som sikkert er beregna på OS.. Men jeg hvet ikke hvilke HD den "hører til" da.. Hvordan kan jeg finne ut det? Endret 15. august 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg holder en knapp på 30gb til os, resterende og den andre hdd til div lagring. Mine dokumenter osv kan du endre lagringstien til en av de andre partisjonene. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Jeg får aldri brukt opp 320GB! Så jeg beholder den ene partisjonen på 70GB til OS og mine dokumenter.. Nedlastende ting tar jeg på en anna partisjon.. Men hvordan finner jeg ut hvilke HD den partisjonen som jeg skal ha OS på "hører til"? edit: Vis jeg finner ut hvilke HD`er de 3partisjona mine hører til, så kan jeg vel bare ha det slik det er nå.. Her er partisjona: - 70GB. - Operativ system. - 70GB. - Spill og programmer. - 150GB- Filmer, og metta anna tull. Er dette et godt valg? For da slipper jeg å partisjonere Sempron. Endret 15. august 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå