Gå til innhold

Netshop Q6600 stepping?

T2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
På 1,47 vCore? :ohmy:

Tror det var 1,5 volt jeg satt det til i biosen.

edit: men klarer ikke starte opp dataen på mer enn 4 ghz circa, men det kan ha noe med at ramen er for dårlig.

Istedetfor å anta bør du vel teste ut om det er ram'en? :whistle: (Dersom du ikke allerede har gjort dette da).

Sett en FSB:DRAM på en "hyggelig"(lav) klokk som setter ram'en på prøve, så *vet* du hva brikkene klarer.

Er jo liksom litt "basic" når man skal klokke/fintune hw'en sin. :)

Lenke til kommentar
Komplett sender også ut G0 fortida!

Det kan umulig stemme... jeg satt sammen en pc til en kar i går med deler kjøpt fra komplett, og det var ikke mye G0 der i gården nei :whistle:

Kan jo hende at de har fått noen få, men de må være blandet med hundrevis av B3.

Jeg satt sammen 4 PC-er i går, alle med q6600 G0 SLACKR fra komplett.no

Endret av repaguy
Lenke til kommentar

Det kan umulig stemme... jeg satt sammen en pc til en kar i går med deler kjøpt fra komplett, og det var ikke mye G0 der i gården nei :whistle:

Kan jo hende at de har fått noen få, men de må være blandet med hundrevis av B3.

da var vel du heldig da :tease:

Lenke til kommentar

Nei, var nok du som var uheldig, for å whine mest mulig! :)

Endret av repaguy
Lenke til kommentar

Fa F... prater du om... jeg har både G0 og B3 :mrgreen: selv så jeg "whiner" ikke... hva de som jeg bygger pc til får har liten og ingen betydning for dem.. kutt kødd :realmad:

Lenke til kommentar

Tips til dere som absolutt MÅ ha G0 og som bor i Oslo: prøv Digital Impuls. Var der nettopp og skulle ha strømforsyning + at jeg så at de solgte OEM-versjoner av Q6600 til kr 1895. Spurte betjeningen om han visste hvilken stepping de hadde og han var så vennelig at han tilbød seg å lete frem en SLACR til meg :) . Merk at det er OEM vi snakker om her, ingen kjøling eller vifte følger med, heller ingen fancy boks, men regner med at dere som er ute etter G0 likevel skifter ut stock kjøling.

Lenke til kommentar

Fa F... prater du om... jeg har både G0 og B3 :mrgreen: selv så jeg "whiner" ikke... hva de som jeg bygger pc til får har liten og ingen betydning for dem.. kutt kødd :realmad:

ironi kor..

Lenke til kommentar
Tips til dere som absolutt MÅ ha G0 og som bor i Oslo: prøv Digital Impuls. Var der nettopp og skulle ha strømforsyning + at jeg så at de solgte OEM-versjoner av Q6600 til kr 1895. Spurte betjeningen om han visste hvilken stepping de hadde og han var så vennelig at han tilbød seg å lete frem en SLACR til meg :) . Merk at det er OEM vi snakker om her, ingen kjøling eller vifte følger med, heller ingen fancy boks, men regner med at dere som er ute etter G0 likevel skifter ut stock kjøling.

"Bulk" mener du vel?

Lenke til kommentar

"Bulk" mener du vel?

Han mente nok Bulk ja, men datakjeden funker også :), der står de i hylla, bare ture bortom og kikke på de :p

EDIT: Datakjeden Tønsberg har det sånn hvertfall ;)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Han mente nok Bulk ja, men datakjeden funker også :), der står de i hylla, bare ture bortom og kikke på de :p

EDIT: Datakjeden Tønsberg har det sånn hvertfall ;)

Nei.

Han mente ikke "bulk".

Det står OEM på nettsiden (webbutikken) til Digital Impuls.

Og det er flere enn de som bruker denne betegnelse på CPU'er som kommer kun som CPU (dvs. i en liten anitstatisk pose).

Jeg har kjøpt en slik der (og andre steder).

Foretrekker det da jeg (nesten) aldri bruker stock vifte. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...