Tinkerer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Med hvilken kjøling har du forhåpninger om å klare det? Ikke luft vel? I så fall har du høye forventninger, selv for en G0 9442963[/snapback] Nope, vannkjøling. Selv da må jeg nok ha litt flaks, er fornøyd med alt over 3.2GHz. Lenke til kommentar
Ntenz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Henta en q6600 på netshop oslo i kveld, var en G0 det Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Begynner å bli nervøs av alt Go pratet ,håper dem ikke er tomme for dem. :!: Min ble sendt fra Netshop i dag og har den ikke før tidligst på Tirsdagen, for å erstatte en E6600@3,4 1,47v. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Sendte mail til netshop den 2.september og spurte om de kunne plukke ut en g0 til meg, det var selfølgelig før jeg leste her at de ikke gjorde det. Men er det vanlig og ikke ha fått svar etter 5 dager? Syntes de er veldig trege. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Sendte mail til netshop den 2.september og spurte om de kunne plukke ut en g0 til meg, det var selfølgelig før jeg leste her at de ikke gjorde det.Men er det vanlig og ikke ha fått svar etter 5 dager? Syntes de er veldig trege. 9448227[/snapback] Jeg spurte om det samme og fikk ikke svar i det heletatt. Og det var etter jeg hadde køpt varer for mange tusen. Kunne i allefall ha tatt seg 2 sek og skrevet det som det var, at de ikke gidder og ta seg en titt på pakka før de sender den! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Sendte mail til netshop den 2.september og spurte om de kunne plukke ut en g0 til meg, det var selfølgelig før jeg leste her at de ikke gjorde det.Men er det vanlig og ikke ha fått svar etter 5 dager? Syntes de er veldig trege. 9448227[/snapback] Jeg spurte om det samme og fikk ikke svar i det heletatt. Og det var etter jeg hadde køpt varer for mange tusen. Kunne i allefall ha tatt seg 2 sek og skrevet det som det var, at de ikke gidder og ta seg en titt på pakka før de sender den! 9448529[/snapback] Er man GOD nok kunde, får man det som man vil Lenke til kommentar
laaw Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hentet min q6600 - bestilt fra netshop - i går. G0 stepping. Så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen med G0 som har tenkt å teste klokkepotensialet eller? Ser det er sikkert 10-15 stk med den sorten her i tråden, men ikke sett noen resultater Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som vil låne meg en/bytte med min B3, så skal det komme resultater Lenke til kommentar
gigax Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er det så JÆVLIG stor forskjell på B3 og G0, da? Det virker som om de med B3 har en helt annen CPU enn de med G0. Jeg har ikke bestilt ennå, men dette får meg nesten til å ville ha 6850 i stedet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 neh er bare snakk om de 10wene i effektforbruk Lenke til kommentar
gigax Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 neh er bare snakk om de 10wene i effektforbruk 9451786[/snapback] Og hvilke fordeler gir det, egentlig? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 leter du bakover så finner du en link, den blir et par grader kjøligere som potensielt (men ennå ikke bevist tror jeg) lar deg overklokke den bittelittegrann til. Men det er flere måter du kan få lavere temperaturer på så om du gidder å stresse med å få tak i spesiell kjølepasta, fjerne ihs og planslipe cpu (mister garanti) så vil dette være et must for deg. Hvis ikke så vil det ikke ha så mye å si, annet enn at vifta på cpu kan spinne et par rpm saktere (er vel nesten snakk om noen promille saktere vil jeg tro er så mye annet som er viktigere) Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 De kan potensielt klokke lengre. Det vil alltid komme an på om du får en bra chip eller ikke (en bra B3 kan nok slå en dårlig G0). Bra chip vil si en klokkevillig en. http://anandtech.com/cpuchipsets/intel/showdoc.aspx?i=3066 http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/displ...ad-q6600_5.html Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jippy fikk tilsendt en G0 fra Netshop i dag ! Da ser det ut som de endelig er tomme for B3. Desverre har PCutstyr.no bare såvidt klart å dumpe hovedkortet hos det lokale postkontoret (bestilte hos begge samtidig), får vel ikke HK'et før på tirsdag tenker jeg . Skal prøve å komme med klokkeresultater for både stock kjøler og vann så fort som mulig. Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kjøpt på Netshop Oslo i dag. L723A917 Kjølt med Thermalright Ultra-120 Extreme. Lenke til kommentar
gigax Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Javell, ja. Da skjønner jeg. For meg, da, så har det ikke så mye å si om den er klokket til 3 GHZ eller 3,1. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Kjøpt på Netshop Oslo i dag. L723A917 Kjølt med Thermalright Ultra-120 Extreme. 9452878[/snapback] Hva har du gjort som jeg ikke har gjort? Der har du vel rundt 1,6v i bios og bare 70*C som maks load temp? Har du fjernet cpu-ramme, planslipt cpu/kjøler e.l.? Én vifte som pull du har? Åpent kabinett? Endret 8. september 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er uten kabinett ja, liggende på benken. 24 graders romtemp. Lenke til kommentar
TheBeast1590 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Javell, ja. Da skjønner jeg. For meg, da, så har det ikke så mye å si om den er klokket til 3 GHZ eller 3,1. 9452891[/snapback] Der er snakk om 3,6 eller 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå