Kjetil Lura Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Robin B: Har du ikke en data butikk i nærheten der hvor du bor. Datakjeden i stavanger hadde 3 stykker inne da eg var innom, eg fikk se på eskene. Det kan du også sikker få lov til å gjøre. Husk at q6600 er en billig prosessor nå, så de fleste data butikkene i landet har dem nok inne, eller får dem inn. Må bare si det at q6600 var raskere en e6700. Merket det på oppstarten og i vanlig windows bruk. La også merke til at windows brukte alle kjernene under oppstarten. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har desverre ingen Data butikker her som selger Cpu`er, så det eneste muligheten jeg har er at noen kunne kjøpt en til meg der søre, bor selv i lofoten. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Norek og Komplett er på en måte det samme, regner emd at det er to forskjellige selskaper, men at de er eid av den samme og samkjører det meste Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Norek og Komplett er på en måte det samme, regner emd at det er to forskjellige selskaper, men at de er eid av den samme og samkjører det meste 9404339[/snapback] Norek selger vel bare til bedrifter, gjør de ikke? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, så nei du kan ikke kjøpe fra norek. Du må til komlett eller annen bedrift får å kjøpe. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 jepp, men har du din egen bedrift uansett hvor liten den er kan du kjøpe, men du må betale moms itilegg til de prisene de viser til og ikke gå på samme tabbe som meg ..... Du kna ikke benytte deg av 14dagers angrerett .... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvor står prisene på Norek? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 du må logge inn for å se dem Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Stress... Men sparer jeg noe på og handle der, istede for og handle på komplett? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja litt, men nå må vi ikke være OT her nå da Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Stress...Men sparer jeg noe på og handle der, istede for og handle på komplett? 9404942[/snapback] Kanskje 5% i snitt? (i hvert fall på de varene jeg har sett på) Datakjeden er btw. Komplett/Noreks fysiske utsalgssted Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, jeg skjønner faen ikke hvorfor de la ned Komplett butikken i tønsberg, for og lage en helt ny butikk, kalt datakjeden Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 nah datakjeden er vel solgt så de er bare et selskap som kjøper varer fra norek atm. (eller husker jeg feil?) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hvor på intel sine sider finner man skjema over hvilke steppings som har hvilke oppgraderinger osv?håpet kanskje på en link, men også en forklarning hvordan man vanligvis browser seg frem til slik, takker =) Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 nah datakjeden er vel solgt så de er bare et selskap som kjøper varer fra norek atm. (eller husker jeg feil?) 9411255[/snapback] Vi er i tillegg deleier i Datakjeden AS som driver 7 butikker Sør-, Øst-, Nord- og Vestlandet (tidligere Komplett Data-butikkene)MEN nok om det. Vil fortsatt høre om flere som har fått G0! Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når kan vi regne med at vi garantert får g0 stepping? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når kan vi regne med at vi garantert får g0 stepping? 9414602[/snapback] Åssen kan noen av oss vite noe sånt da...? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 vet ikke? mente jeg leste no lignende en gang men kan hende jeg husker skakt Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Fikk en SL9UM (B3) fra netshop i dag. Står Pack date 07/04/07. Det betyr vel 4. juli? Så noen her fikk G0, og de var pakket 07/31/07. Så det er ikke mange dagene forskjell. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ser ut som at PSdata får inn et nytt parti snart, vi får håpe at dette her ferske SLACR-brikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå