Gå til innhold

Netshop Q6600 stepping?

T2

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner igjen måten mailen er skrevet på av personen i netshop også, så for de som velger å ikke stole på den er det bare til å bestille på netshop å se hva som kommer i posten :yes:

9325125[/snapback]

Jeg kan også skrive en mail som ser sånn ut :p, regner med meg og han har likt tastatur :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:tease:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KOOOOOOOOOONGEEEEEEE! Jeg fikk *q6600SLACR*

g0 ftw! Henta den på posten før i dag, og bestillte den fra Netshop sammen med Termalright ultra 120 extreme :D

Dette er en god mandag  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :tease:

9326372[/snapback]

Selge? :p hehe

Overclockers.co.uk har fått inn G0, til £159.99 (£187.99 inc VAT)

Er det med eller uten VAT man skal bruke for å regne norsk pris?

http://overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=CP-161-IN

Lenke til kommentar
KOOOOOOOOOONGEEEEEEE! Jeg fikk *q6600SLACR*

g0 ftw! Henta den på posten før i dag, og bestillte den fra Netshop sammen med Termalright ultra 120 extreme :D

Dette er en god mandag  :w00t:  :w00t:  :w00t:   :tease:

9326372[/snapback]

Selge? :p hehe

Overclockers.co.uk har fått inn G0, til £159.99 (£187.99 inc VAT)

Er det med eller uten VAT man skal bruke for å regne norsk pris?

http://overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=CP-161-IN

9326589[/snapback]

Du skal regne ute VAT, men moms kommer på varen når du får den inn i tollen. Har selv kjøpt flere ganger g-skill minne fra memory-upgrade.co.uk og det er samme greia med moms. Fortollingsavgift er vel på ca 150 kr.

Lenke til kommentar
Av di eskene som er åpne, så ser jeg nok desverre bare B3. 

Nå har vi nesten 100stk på lager, og jeg har desverre ikke muligheten til å sjekke alle disse. :(

Mye mulig det da er noen G0 blandt disse. 

Ha en fortsatt fin dag. 

Mvh

Product Manager

Dette var det jeg fikk av netshop.. Akuratt det samme som nevt tidligere.. Eneste måten å få en G0 er vel å be dem plukke fra det siste partiet dem fikk inn..

Lenke til kommentar
Av di eskene som er åpne, så ser jeg nok desverre bare B3. 

Forstår jo at det blir besværligt for dem (i butikkerne) a sjekke steppingen, hvis de er av den oppfattelse, at man må åbne boksen (og lese på CPU) for å ku se stepping. :hmm:

Men steppingen står jo utenpå boksen unna den længste strekkode og er de siste 5 siffer/bokstaver i Prod Code: SLACR = G0.

Dette er også bakt inn i selve strekkoden. ;)

Så det er bare deres unnskyldning for, at de har et dårligt logistikk/lagerstyrings program, der ikke kan lese hele strekkoden (eller ikke bruker hele).

Hvis de hadde lest inn/brukt hele strekkoden - ku de sitte foran skjermen å se hvilken stepping CPU'erne har.

Mine 2 cent!

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar

Jeg var å hentet min i dag.. Og det var B3... Tror hvis man bestiller fra netshop og får det tilsendt og ikke fra netshop oslo, så får man G0 disse dager.

Men da må du betale frakt i tillegg.. Og for meg vil jeg ikke merke disse 10Wene og 3-6% bedre ytelse..

er vel ikke så stor forskjell på dem at man må ha G0 i forhold til B3..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...