SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 SnowDog , godt å se at det er andre folk som er frelste med SoF2 Fatter ikke hvorfor folk TVI holder på CS.... Gimme five!!! Ingenting er kulere enn SOF2. Liker ikke CS men kunne tenke meg å spille bf1942 men maskinen min liker ikke det spillet. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Eneste spillet som virkelig duger er jo Quake 3 Arena, spill til du blir god, join en clan.. Det er penger å tjene på Q3 hvis du er god. CS er for Wannabe Gamer N00bz Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Anarchy Online er oxo DRITFETT! CS suger Lenke til kommentar
snikka Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Vil anbefale annet spill: http://www.xenocide3001.com Dette er et browser-spill, og et meget bra et sådan. Er enda under utvikling, men er allerede i nåværende versjon veldig avhenginghets-skapende. Sjekk det ut! Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Finnes sikkert mange bra spill,.... men prøv Americas Army. Det er gratis, og det er realistisk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 CS er jo et allternativ , men det er litt gammelt syns jeg , og kontrollen på juksing er laber , i motsettning til SoF2 og RTCW som har stadig oppdatert anti cheat system. pøsj! er bare til å spille på en server med gode admins som lusker i kulissene (www.superserver.no). Lenke til kommentar
killersfreight Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 du måååååååååå kjøpe cs d er d beste online spillet Lenke til kommentar
airguard Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Aces High bør prøves hvis man liker flightsims. www.hitechcreations.com trenger heller ikke kjøpe noe, bare last ned spillet og demoprøv det online i 2uker før du evnt. begynner og betale. Endel blir frustrert og slutter, da de synes det er for vanskelig men hold ut. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 CS så klart. Ingen over ingen ved siden av.... Ikke for og krangle, men Tactical Ops er bedre .. Nei, vertfall ikke ass! Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Star Wars Galaxies kommer 15 april i USA, litt etter i Europa. Dette blir det ULTIMATE online-spillet! Gled deg til dette mens du spiller de andre spillene. helt enig, det kommer til å bli rått... jeg kommer ikke til å være å få kontakt med på leeeeenge... No doubt, skal bli en Jedi... om det så skal ta meg år å bli :-? Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Unnskyld meg, men er ikke Tac Ops et halv realistik spill. Er det ikke snarere et heller halvhjertet forsøk på å konkurere med spill som CS og Global Ops..? Nei vettu hva, skal du ha et skyte spill med sjef grafikk er det ikke noe annet enn GO du skal ha. BASTA! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Unnskyld meg, men er ikke Tac Ops et halv realistik spill. Er det ikke snarere et heller halvhjertet forsøk på å konkurere med spill som CS og Global Ops..? Nei vettu hva, skal du ha et skyte spill med sjef grafikk er det ikke noe annet enn GO du skal ha. BASTA! Got that right!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå