inoan Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Enkelt og greit. Se topic.. Takk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg kjopte meg CS med engang jeg fikk adsl, jeg fikk det i jula. Har aldri hatt det saa morro med spill. Andre spill kan f.eks vaere The sim online eller.no Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 MoHAA eller BF1942. Garantert mange timer med underholdning! Egentlig stiller du et vanvittig dumt spørsmål. Du må jo gi et lite hint om hva slags spill du liker! Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Soldier of fortune2 , Return to castle wolfenstein , command & conquer Generals(som snart er i butikkhyllene) Di 2 første nevnte er helt topp , mens d siste håper jeg blir bra , ikke bare som singelplayer. CS er jo et allternativ , men det er litt gammelt syns jeg , og kontrollen på juksing er laber , i motsettning til SoF2 og RTCW som har stadig oppdatert anti cheat system. Vill ikke ha kritikk på mitt syn på spill , dette var bare ment som en anbefaling til ham. Har selv ADSL. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 BF1942 har jo noe for enhver smak. Sjø, land og luftkamper i et spill lokket ihvertfall meg i fella. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Greier bare ikke å slutte med DELTA FORCE Land Warrior jeg.... Enda Task force dagger også er ute.... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Foreslå at du laster ned Vietcong demoen. Hadde potensialet, men var litt labert med servere i norge etc, derfor hadde man litt høy ping. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 4: CounterStrike 3: Unreal Tournament 2003 2: Battlefield 1942 1: WarCraft III Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Counter-Strike :oops: , Tribes2 (genialt!) og Unreal Tournament 2003. 8) <- det rocker! Dette er de spillene jeg spiller mest online. Alle er veldig moro men variasjon synes jeg er viktig. Ellers blir man lei. Derfor spiller jeg alle disse 3 titlene litt omhverandre, periodevis spiller jeg mye av det ene og lite av de andre. Har også testet Need for Speed: Hot Pursuit II som kan være moro i blandt. Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Bf1942, q3, cs, ut2k3, wc3, starcraft (forstatt rått), diablo 2 osv Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det Finnes Bare 1 : Tactical Ops ... . PS bare min mening .. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 CS så klart. Ingen over ingen ved siden av.... Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 CS så klart. Ingen over ingen ved siden av.... Ikke for og krangle, men Tactical Ops er bedre .. Lenke til kommentar
Chairman on the board Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Project Entropia er et spill du bør teste, koster ikke noe å laste ned eller være på, men du bør investere litt penger til utstyr i ny og ned. Dersom du er heldig kan du også tjene penger på spillingen, men ta det først og fremst som et massivt online spill og bruk penger på det som du ville med andre... Det er litt lag og bugs for tida, men dette vil bedre seg etterhvert. Spillet slippes offisielt i slutten av måneden og vil oppdateres med nye addons kontinuerlig. Selv er jeg hekta Lenke til kommentar
QTC Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Return to castle wolfenstein ... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg har spilt IGI2 de siste dagene (demo) Spillet virker urolig vanskelig og uoversiktlig i beynnelsen, men nå synes jeg det er konge! Masse våpen og store kartområder. Demoen er mission-basert, så du må infiltrere og klare 3 oppdrag i løpet av den tiden du har! Anbefales! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Gå for Return to castle wolfenstein. Ser at du kan plukke det opp for 100 kr. nå. Se på www.rtcw.no for norske servere, liga og miljø. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 CS, UT2003, BF1942, WC3, STARCRAFT... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå