Gå til innhold

Fått ADSL. Hvilke spill anbefaler DU å spille online??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Soldier of fortune2 , Return to castle wolfenstein , command & conquer Generals(som snart er i butikkhyllene)

Di 2 første nevnte er helt topp , mens d siste håper jeg blir bra , ikke bare som singelplayer.

CS er jo et allternativ , men det er litt gammelt syns jeg , og kontrollen på juksing er laber , i motsettning til SoF2 og RTCW som har stadig oppdatert anti cheat system.

Vill ikke ha kritikk på mitt syn på spill , dette var bare ment som en anbefaling til ham. Har selv ADSL.

Lenke til kommentar

Counter-Strike :oops: , Tribes2 :) (genialt!) og Unreal Tournament 2003. 8) <- det rocker!

Dette er de spillene jeg spiller mest online. Alle er veldig moro men variasjon synes jeg er viktig. Ellers blir man lei. Derfor spiller jeg alle disse 3 titlene litt omhverandre, periodevis spiller jeg mye av det ene og lite av de andre.

Har også testet Need for Speed: Hot Pursuit II som kan være moro i blandt.

Lenke til kommentar

Project Entropia er et spill du bør teste, koster ikke noe å laste ned eller være på, men du bør investere litt penger til utstyr i ny og ned. Dersom du er heldig kan du også tjene penger på spillingen, men ta det først og fremst som et massivt online spill og bruk penger på det som du ville med andre...

Det er litt lag og bugs for tida, men dette vil bedre seg etterhvert. Spillet slippes offisielt i slutten av måneden og vil oppdateres med nye addons kontinuerlig.

Selv er jeg hekta :D

Lenke til kommentar

Jeg har spilt IGI2 de siste dagene (demo)

Spillet virker urolig vanskelig og uoversiktlig i beynnelsen, men nå synes jeg det er konge!

Masse våpen og store kartområder. Demoen er mission-basert, så du må infiltrere og klare 3 oppdrag i løpet av den tiden du har!

Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...