Gå til innhold

HD-DVD og BluRay -spillere til PC (5.25")


Bone

Anbefalte innlegg

Kommer noe sånt snart?

 

Bare kikket på komplett og NetShop sine sider, men fant ikke noe.. syntes det var litt rart, bare.. :ermm: ..har ikke fulgt med, men trodde allikevel jeg skulle se noen produkter (selv om de sikkert hadde vært overpriset til tusen..)

 

 

:)

 

 

EDIT: 5,25" .. selvfølgelig.. :blush:

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja.. nå fant jeg noen! :) ..hehe..

 

Menneh.. Hvorfor finnes det ikke kun BD-leser!? De er jo så dyre? Har selv HD-leser til Xbox360 (kan man bruke den på PC'n også!? :ohmy: ) ..men, tenkte å sette sammen en HTPC i løpet av en måned eller to-tre, og da hadde det vært kjekt med en BD-leser også.. trenger jo ingen brenner..

 

:)

Lenke til kommentar
Pioneer har en BD leser, Pioneer BDC-S02. Men tror ikke noen forhandlere i Norge har den inne. OEM versjonen av den heter BDC-202 såvidt jeg har forstått.

9290361[/snapback]

Jeg kjøpte denne sist jeg var i USA.

Betalte vel rundt 1500 kroner for den.

 

Er meget fornøyd så langt. Kjører Windows Vista med PowerDVD Ultra og Any HD DVD.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Pioneer har en BD leser, Pioneer BDC-S02. Men tror ikke noen forhandlere i Norge har den inne. OEM versjonen av den heter BDC-202 såvidt jeg har forstått.

9290361[/snapback]

Jeg kjøpte denne sist jeg var i USA.

Betalte vel rundt 1500 kroner for den.

 

Er meget fornøyd så langt. Kjører Windows Vista med PowerDVD Ultra og Any HD DVD.

9319986[/snapback]

 

Det var ikke så ille pris. Hvordan er det med toll og slikt om jeg bestiller den fra USA?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...