Oyoz Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei. Jeg har en merkelig problem. Når jeg setter inn musen på den ene USB utgangen på min laptop, virker den umiddelbart. Når jeg prøver på den andre, vil den ikke virke. Hva er det som gjør dette? Har vert inne i Device Manager, og den finner at det er koblet til noe, men på en av portene sier den at det er en Unknown Device. ??? Lenke til kommentar
bacon Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har samme "problem". Har Compaq Evo 800V. Fungerer kun i den utgangen til venstre. Velkjent Compaq-problem??? Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 henger meg på.. samme problemet på min evo 800v.....merkelige greier :o mvh morten Lenke til kommentar
bacon Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har Logitech optisk mus, kanskje det har noe å si.... Kanskje vi kan klage til Compaq og få den nye Compaq 800W istedet! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Klag på PC'n! Alle USB portene skal virke! Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 jeg har microsoft sin optiske mus, så det spørs vel det....men klarer du å få byttet til nye W er du god mvh morten Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Klag på PC'n! Alle USB portene skal virke! Tror den andre USB porten virker når det gjelder andre ting, men det skal jeg få sjekket ut. Hvis noen gidder å ta seg bryet med å klage, så si ifra hva resultatet blir. Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har visst ikke noen andre USB ting jeg kan prøve med. Men kan noen fortelle meg om den andre virker på for eksempel digitalkamera, tastatur eller lignende? Det gjør jo ingenting at musen kun virker på den ene USB porten, men det er jo litt irriterende hvis den andre faktisk ikke virker. Lenke til kommentar
bacon Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Skal få prøvet den. Du får tilbakemelding! Hvis den ikke virker, klager jeg. Lenke til kommentar
bacon Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har prøvet en USB CF-kortleser i den andre USB-porten. Den virker "dessverre" Lenke til kommentar
oltis Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har akkurat samme problemet med min trådløse Targus mus... Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Skal få prøvet den. Du får tilbakemelding! Hvis den ikke virker, klager jeg. Det virker som om mange har samme problemet. Takk for hjelpen, skal skrive tilbakemelding jeg også hvis jeg finner ut noe. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har dere enablet alle usb-portene i bios? Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Ja. Kan det være noe med conflicts/sharing? IRQ? eller noe sånt? Og hvordan sjekker / fikser jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå