abene Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Microsoft skal øke den tilgjengelige lagringsplassen for Hotmail-brukere fra 2 til 5 GB. Les mer Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Bra at MS drar litt på lagringsplassen også. Nå har det bare vært Yahoo! og Google som har promotert mer og mer lagringsplass. Og ja, WLH må bli raskere og komme i en mobil utgave før jeg vil vurdere å bruke den som standard-mail. Har en litt kul live.no-adresse med fornavnet mitt foran @-en. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) det er en funksjon MS altid kommer til legge in i live kontoene, mulighet for videresending av all epsost til en annen epost konto, POP, osv osv.derfor kommer jeg altid til å bruke g-mail =) Endret 15. august 2007 av kjellthore Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jaja angår heldigvis ikke meg(men positivt allikevel). Bruker selv webhuset.no som min e-mail tjeneste:). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Går det an å bruke hotmail som lagringsplass på nettet akkurat som man kan med gmail via gmailfs i Linux? Jeg kunne trengt 5GB backup på nettet. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det ville nok ikke være lov uansett, det står klart i regnene at gmailfs ikke er lov. Det er kun e-post du kan bruke Gmail-plassen til. Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Eller man kan bruke yahoo.com - de har nå uendelig plass til epost. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Wikipedia - GmailFS Note that Gmail's terms of use impose no restrictions that would make use of GmailFS a direct violation of the Service agreement. However, they state that "Google also reserves the right to modify, suspend or discontinue the Service with or without notice at any time and without any liability to you" and "Google reserves the right to refuse service to anyone at any time without notice for any reason", so that Google would be well within its right to disable accounts used for GmailFS at any time and without warning; Google can and has suspended accounts for the sort of excess activity GmailFS generates. Consequently GmailFS should not be considered reliable for backup purposes. Furthermore, the "Program Policies" prohibit the user to "Reformat or frame any portion of the web pages that are part of the Gmail Service" which is arguably violated by use of GmailFS, which, after all, "reformats" documents transferred via HTTP ("web pages") into data accessible via FUSE. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vel, jeg finner ingenting om det nå men en gang leste jeg i reglene at man kun har lov til å lagre e-post på kontoen sin, ergo det er ikke lov å sende bilder til seg selv eller hva man skulle ønske for å ha de som nettlagring. Men de har vel endret det nå. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg fant det jeg lette etter: http://www.RoamDrive.com/ Dette programmet støtter blant annet lagring på nett via hotmail, men jeg er ikke helt fornøyd med at det kun er tilgjengelig for Windows. Jeg vil jo ha tilgang fra andre OS også. Jeg har ikke rukket å teste det ennå. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vel, med mindre det er lov å lagre filer på din tildelte plass, kan jeg aldri skjønne hvordan det er mulig å fylle opp 5gb med mail'er. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er kun markedsføring, tror de hadde slitt om folk brukte opp all plassen sin. Google ekskludert antar jeg. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er kun markedsføring, tror de hadde slitt om folk brukte opp all plassen sin. Google ekskludert antar jeg. 9283177[/snapback] Hmm, det jeg også trodde. Skal vi alle konspirere, fylle opp hotmailen med 5gb spam og lort, for å gjøre MS konkurs? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tror det kan bli vanskelig å fylle opp med 5GB mail... Alle kan gjøre som Simen1. Vi fyller opp plassen med en backup, ved hjelp av gmailfs Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er kun markedsføring, tror de hadde slitt om folk brukte opp all plassen sin. Google ekskludert antar jeg. 9283177[/snapback] Hmm, det jeg også trodde. Skal vi alle konspirere, fylle opp hotmailen med 5gb spam og lort, for å gjøre MS konkurs? 9283185[/snapback] Tipper de har "smart" lagring. Så hvis du sender samme spam frem og tilbake til dine kamerater vil den bare lagres en gang likevel. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg savner støtte for større e-poster, kan ikke hotmail idag bare motta e-post på 20-40MB? Kan ikke forstå hvordan man kan fylle opp mange GB når man maks kan sende 20-40MB. burde heller vært en grense på 100MB. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har selv på to år klart å fylle opp 1GB på min gmail konto. Jeg bruker kun den - ingen nedlastning. Og sletter ingen vedlegg. Så med vedlegg vil det absolutt ikke være noe problem å fylle opp 5 gb med tiden. Det tar bare en 10-års periode... - Amund Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 På to år er jeg ennå under 30mb.... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Seriøst, HVEM trenger 5GB til e-post? Jeg har hatt min Gmail-konoto i fire år, og sender daglig e-poster med vedlegg her og der: You are currently using 180 MB (6%) of your 2888 MB. Ingen normale e-post-brukere trenger mer en 500MB, maks. Og det vet både Google og MS, derfor kan de lokke dumme brukere til seg Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har at hotmailkontoen min i over 2 hår, har fortsatt brukt bare 1% av plassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå