EinarEriksen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Telenor har ingen planer om å ta inn Neonode N2. Får vi noensinne se en Neonode i Norge? Les mer Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 I et marked som oversvømmes av kjedelige og like modeller fra Nokia og SE, så ville Neonode vært et friskt pust...... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Denne mobilen fikk en ræva karakter hos svenske mobil bladet, så man kan jo kanskje være foruten at den kom i det heletatt Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Noen som har en test å vise til? Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kanskje det rett og slett er en ræva telefon som kun egner seg for spesielt interesserte? Eller kanskje de norske nettoperatører og importører er noen dølle typer? Det er vel muligens litt av begge deler, men den er jo utvilsomt kul, og det er jo bare å bestille fra nettsiden deres. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Testa Neonode N2 på 3GSM i Barcelona i februar. Jeg vil nok si den er for spesielt interesserte. Hadde jeg drevet som egen forhandler hadde jeg imidlertid tatt den inn kjørt på med markedsføring. Tester skal man alltid ta med en klype salt. Neonode har fått inn en partner på eiersiden - og det kan bli spennende å se hva som skjer fremover. Imidlertid - for å komme inn på markedet bør de vurdere aggresiv prising. De vil nok aldri konkurrere direkte i mot Nokia/Sony Ericsson i og med dette ser ut som en mp3-spiller med diverse finesser Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kan henvende meg til et brev fra innsiden av bransjen: Vi har vært i dialog med Neonode og har også hatt modellen for testing hos Telenor. Testingen hos Telenor viser at N2 har for mange feil ift standardtjenester Telenor leverer til det segmentet N2 er posisjonert i. Feil på mottak av mms, ikke mulighet for å brukes mot musikknedlasting siden den ikke støtter DRM, mangel på 3G m.m Basert på dette har vi XYZÆØÅ valgt å ikke ta inn Neonde i vårt sortiment. MVH XYZÆØÅ Her får man iallefall svar på hvorfor Telenor Norge ikke vil ta denne inn. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) telefonen har ingen poeng i å komme til norge. Den er rett og slett for gammeldags teknologi... den f.eks kan ikke brukes i japan! nettopp pågrunn av at den mangler 3g! Endret 15. august 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Bedre lykke med N3. Da har de kanskje fått lagt til EDGE hehe... Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Telefonen er verdt å selge! Det er ikke ALLE som er like nerder som oss, som er avhengig av 3G, topp MMS, musikknedlasting++. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Var dette verdt en bump? Telefonen selges hos Elkjøp... Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Telefonen er ikke på lager her hvor jeg bor:( Ikke på nettet heller:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg