Cryztek Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Skal kjøpe meg et nytt modem for jeg har dette problemet:Får ikke åpnet porter! Som er veldig iriterende. Så jeg må ty til innkjøp av nytt modem som er bra til gaming og nedlastning på nett. Noen forslag? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvilken nettleverandør har du? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Telenor Online Adsl dårligste (det beste jeg kan få hær jeg bor) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Telenor sperrer omtrent alt utenom port 80 på linjen din om du har tvilsom trafikk (hvis du er infisert med trojaner e.l.). Sjekk webmail på online.no og se om du har fått mail fra abuseavdelingen. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Telenor sperrer omtrent alt utenom port 80 på linjen din om du har tvilsom trafikk (hvis du er infisert med trojaner e.l.).Sjekk webmail på online.no og se om du har fått mail fra abuseavdelingen. 9291062[/snapback] Hmm dette kan hende har fått mange meldinger fra nod32 om en trojaner skal sjekke på online.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå