Gavekort Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Her har Zon endelig fått en egen tråd. Her kan vi diskutere reklamen vi alle liker, og selvfølgelig den gammle feite dama med svensk aksent som ikke vet hva en daglig dosering er. Hva er Zon?Zon (ketoprofen, 2,5%) er en smertestillende og betennelsedempende gel som lindrer effektivt ved muskel-og leddskader som f. eks sportsskader og overbelastningsskader. Zon lindrer ikke bare smerten, men også demper betennelsen, slik at kroppen lettere kan lege skaden selv. Med Zon behandles smerten lokalt og Zon kan med fordel brukes ved bl.a. forskjellige typer forstrekninger og forstuinger. Hur brukes Zon? Påfør gelen i ett kryss som dekker det smertefulle området. Masser noen minutter til gelen har trukket seg inn i huden. * Påfør først den ene gelstreken og masser den forsiktig inn i huden. * Påfør så den andre gelstreken og masser den inn på samme måte. Vask hendene etter behandling for å unngå å få gelen i øynene. Mengden gel bør ikke overstige 15 g per dag (tilsvarer ca 30 cm gel). Når skal Zon ikke brukes? Bruk ikke Zon: * Hvis du har eksem, akne, infeksjoner eller åpne sår på området som skal behandles. * Hvis du tidligere har reagert med hudreaksjoner etter behandling med legemiddel som inneholder ketoprofen for utvortes bruk. * Hvis du har nedsatt lever- eller nyrefunksjon eller hjertesvikt bør du rådføre deg med lege før du begynner behandling med Zon. * Gelen skal ikke brukes i de tre siste månedene av svangerskapet. * Gelen skal ikke brukes hvis du er overfølsomme for acetylsalisylsyre eller andre betennelsesdempende legemidler. * Gelen må ikke brukes under tette bandasjer. * Direkte sollys, også solarium, skal unngås på applikasjonsområdet under og i 2 uker etter behandlingen (det behandlede området skal dekkes til av klær). * Zon er godkjent til voksne og barn over 12 år. Hvis du er usikker ta kontakt med lege. Les pakningsvedlegget nøye før bruk. Hvor kan jeg kjøpe Zon? Zon kjøpes reseptfritt på apoteket. (Apotek1, Ditt apotek, Vitusapotek, Alliance apotek) Zon smertestillende tabeletter på tube.(video) Zon parodi!(video) Hjemmesiden til Zon (ny reklame der også) Bestill gratis brosjyrer! Edit: Reklamen sendes enda på Tv3! (overaskende at de fortsetter ) Update: Antela er svensk! Endret 15. august 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Takk gud for Zon-reklamen. Ler alltid når jeg ser den. Særlig ansiktet hennes når hun smører seg inn, og når hun sier "hvorfor behandle hele kroppen?" Haha Jeg er gla i Zon-reklamen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Takk gud for Zon-reklamen. Ler alltid når jeg ser den. Særlig ansiktet hennes når hun smører seg inn, og når hun sier "hvorfor behandle hele kroppen?"Haha Jeg er gla i Zon-reklamen 9282506[/snapback] Jeg kan garantere deg 100% at du ikke er alene! Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva er det egentlig med aksenten(?) på dama til reklamen? Kanskje de har spilt inn den norske reklamen med samme "skuespiller" som i den svenske for å spare penger? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Eller billig skuespiller, som ikke kan snakke! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har aldir sett den før, men lol Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Har aldir sett den før, men lol 9282535[/snapback] Den går på Tv3! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Forferdelig (morsom) reklame. Lurer på hva reklamebyrået tenkte da de lagde den (og da de hyret ho dama), og ikke minst da Zon-folka betalte for den. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har satt snacksen i vranga flere ganger bare pga. den éne reklamen! Sykt ubehagelig syn når hun smører den gelen utover ryggen. Blæh! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hater den reklama STERKT! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Hater den reklama STERKT! 9282567[/snapback] Det er det som er meningen med reklamen, du skal hate den reklamen så mye at den sitter i hodet ditt og poppe frem hver gang du har vondt en plass! Btw: Hva gjør du hvis du har vondt i hodet? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du må smøre litt over en halv tube med Zon inn i hodebunnen? Lenke til kommentar
Amblin Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Den reklamen du linker til der er jo den nye versionen av zon reklamen. Den gamle var mye dårligere og verre, og er den som zon parodien parodierer ;P den gikk for bra lenge siden da, med samme kjerringa. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Den reklamen du linker til der er jo den nye versionen av zon reklamen.Den gamle var mye dårligere og verre, og er den som zon parodien parodierer ;P den gikk for bra lenge siden da, med samme kjerringa. 9282662[/snapback] Nei, tror dette er den gamle, for den nye legger til 100ml trikset! Men hvis dette er den nye, hadde det vært mye morsommere å lagt til den gamle også! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 savner de andre 2 reklamene jeg.. du kan tydlig se at alle skuespillerene i reklamene er i slekt.. veste er han med snekker buksa Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Å herregud, får latterkick når jeg ser den parodien. Enda bedre når jeg husker den når jeg ser den orginale versjonen :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 savner de andre 2 reklamene jeg.. du kan tydlig se at alle skuespillerene i reklamene er i slekt.. veste er han med snekker buksa 9286459[/snapback] Lactal nærmer seg skummelt Zon, de er jo nesten(!) like dårlige! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er jo go'reklame så det holder! Kommer alltid i godt humør når den reklama ruller over skjermen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Det er jo go'reklame så det holder! Kommer alltid i godt humør når den reklama ruller over skjermen 9286585[/snapback] Det er det som er så gøy! "i mĺn jobb er det mange tunge løft som slit på både rygg og knê" Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tragisk men på en sinnsvak måte morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå