Samhot Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Fikk et problem med en film jeg lastet ned her om dagen. Når jeg starter filmen får jeg en tykk grønn stripe over bildet på filmen (også blå til tider, ser ut til å variere), dette varer gjennom hele filmen. Bildet blir også for grønt, altså det blir for mange grønne piksler. Og det kan nesten se ut som det er to filmer som blir spilt av oppå hverandre. Prøvd å åpne den i andre avspillings programmer som VLC og divX, men ender opp med det samme resultatet. Er filen ødelagt, eller er det noe jeg kan gjøre for å fikse det? Endret 14. august 2007 av Samhot Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Filen er nok ødelagt. Dette er ikke riktig sted å spørre om du har lastet den ned ulovlig btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Det finnes programmer som er i stand til å fikse .avi filmer på et enkelt vis. Har prøvd det flere ganger selv med posetivt resultat. http://www.fixvideo.com/products/avifixjoi...ifixjoiner.html #Nyhys: Det er jo aldri sikkert at det er en ulovlig nedlastet film heller. Tar du deg en titt rundt omkring på nettet, så finner du ut at det er massevis av lovlige filmer som ligger ledig til nedlasting og mange av de kan inneholde feil, slik som nevnt ovenfor. Det kan være trailere, fragmovies, tutorials, morrofilmer osv. Og selv om det er ganske så sannsynlig at det er en ulovlig nedlastet film, kommer det ikke fram noe om det i teksten. Endret 15. august 2007 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå