kloningen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hallo! Dette blir som sagt mitt første store LAN som jeg blir med på, Har hørt mange snakker om å dele filer med hverandre, hvordan gjøres dette? Over nettverket eller privat, sånn som dvd/stick ? Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det aller meste av fildeling skjer nok over nettverket på LAN. Det er nok og en del som deler gjennom programmer/filnettverk som DC. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 DC++ er alt jeg har å si. Det er det som gjelder, etter å ha koblet til får du en liste over brukere/datamaskiner som er aktive, og trykker du på dem får du opp en liste over alt det de deler. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Okei, ikke noe sånn super avanserte instillinger du må tweake med? :] Takk takk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det blir nok en del folk på DC++ sånn som på TG. Vi skal vel ha en minstegrense på hvor mye stuff du skal ha for å få laste ned andres filer? Det var vel 10gB på TG07. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg