Kexxy er sexxy! Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei. Merka det for noen dager siden, at når jeg drikker ett glass med vann så er jeg like tørst glass etter glass.. kan det være noe galt med meg? virker så rart.. jeg går til kjøkkenet og tar et glass ut.. går til fryseboksen og henter noen isbiter som jeg har oppi glasset, da går jeg tilbake til kjøkkenet og slår på krana for å ha vann i glasset (ofc..). og så går jeg tilbake til dataen.. drikker opp vannet og gjør det samme leeenge.. går på do inni mellom og. Så jeg lurer på om det kan være noe galt med meg eller? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Du kan ha diabetes, ville tatt meg en tur til legen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Vis du er veldig tørst så kan det være diabetes. BTW, signaturen er maks 4 linjer EDIT: Skulle visst ikke være rask nok idag nei.... Endret 14. august 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 oj.. det skal jeg gjøre.. skal snakke med mamma imorgen om det Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Drikker du mye brus sånn generelt sett? Har du et høyt forbruk av sukker? Og hvor lenge har denne tørsten holdt på? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg var sånn før og gikk til legen for og skjekke meg for diabetes, legen konkluderte med at det kom av at jeg var rastløs. Men ta deg en tur til legen du, bedre og være føre var. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Drikker du mye brus sånn generelt sett? Har du et høyt forbruk av sukker? Og hvor lenge har denne tørsten holdt på? 9282425[/snapback] drikker litt mye brus.. har prøvd å senke sukker inntaket.. ikke bra å drikke 24 bokser cola på ei uke... men men.. har gått ifra cola til vann istede, men ja jeg drikker mye brus. Hmm den har kanskje holdt på i ei uke sånn ca. Endret 15. august 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå