Eldy Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Emne sier det meste, hvordan deaktiverer man touchpadden på Compal HEL80i? Bruker den til cs, og da er touchpadden mye i veiien! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vet ikke hvordan tastaturet ser ut på din maskin, men hos meg er det altså tastekombinasjonen Fn + F7 og det er et symbol med en hånd som peker inn i en firkant. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vet ikke hvordan tastaturet ser ut på din maskin, men hos meg er det altså tastekombinasjonen Fn + F7 og det er et symbol med en hånd som peker inn i en firkant. 9282074[/snapback] Nei. På Compal HEL80(i) kan man ikke deaktivere touchpad'en på noen "enkel" måte. I driveren har man et valg som heter "Disable when typing" som kan hjelpe (selv om den ikke fungerer helt til mitt bruk). Ellers må du deaktivere den i enhetsbehandling for hver gang ... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vet ikke hva du har, men jeg har et lite bilde ("Synaptics enheter") ved klokken hvor jeg har muligheten til deaktivere touchpad'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå