Quattro7 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei! I en av båtene mine har jeg en innebygget Simrad GPS. Jeg vurderer også å kjøpe meg en håndholdt GPS. Da lurte jeg på om det var noen måte å få til at jeg kan se hvor denne Simrad GPSen befinner seg, ved hjelp av en eventuell håndholdt GPS? Tenkte å kunne finne ut hvor den er hvis den blir stjålet etc. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Tror ikke den sender ut signaler om lokasjon. Det eneste må være interface koblet til maskin ,via nettet til deg på en annen maskin. Eller en fyr sitter ombord og mld deg dens posisjon Idette tilfelle hadde en sporingsbrikker beregnet for tyveri vært det beste. Billigere og enklere også. Endret 15. august 2007 av regga Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kan hende du får tak i en gsmmodul som kan sende sms eller lagre ting via grps med jevne mellomrom når du sender den signal om at båten er stjålet. Men det må du nesten sjekke opp. Som nevnt er nok en egen sporingsenhet bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå