Svennien Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) hei. har nettop formatert datan. og når jeg skulle instalere XP, kom det ikke opp noe på skjermen, først kryssjekka jeg med enn crt skjerm, og det virkte ikke. så kom jeg på å sette i det gamle skjermkortet. noe som gikk bra. har instalert XP nå og sitter på pcen nå. MEN, med verdens største Dritt-skjermkort(ATI Radeon X600 series). hvordan får jeg det andre til å virke?(ATI Radeon X1950) Specs: kjøpte pcen ferdig, en fujitsu siemens. Intel pentium 4 @ 3 ghz. 450 watt chieftec XP pro SP2 1 gb ram noen som har noe som kan hjelpe?? Endret 14. august 2007 av Svennien Lenke til kommentar
Caze Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er det ikke bilde i det hele tatt når du har i det nyeste skjermkortet? (Ikke oppstart/POST/BIOS)? Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Er det ikke bilde i det hele tatt når du har i det nyeste skjermkortet? (Ikke oppstart/POST/BIOS)? 9283034[/snapback] Korrekt! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Må bare spørre for sikkerhets skyld, du husket å koble strømkabel i X1950 Pro-kortet? Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Må bare spørre for sikkerhets skyld, du husket å koble strømkabel i X1950 Pro-kortet? 9288447[/snapback] seff. og det var noe av det første jeg sjekte, siden det gamle ikke trenger strømledning... Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 fixa det... alt jeg gjorde var å instalere driverene i enn driver cd jeg hadde fra fujitsu siemens,,, Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Hvordan fikk du installert driverne hvis du ikke hadde bilde i det hele tatt? Og hvis du ikke hadde bilde i POST, ville ikke det bli løst av drivere... Endret 16. august 2007 av Caze Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Hvordan fikk du installert driverne hvis du ikke hadde bilde i det hele tatt? Og hvis du ikke hadde bilde i POST, ville ikke det bli løst av drivere... 9291642[/snapback] jeg satt i de gamle skjermkortet... som virket helt normalt... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Javel. Trodde formålet var å få det NYE kortet til å virke jeg... Men du satt kanskje inn det nye kortet ETTER å ha oppdatert driverne med det gamle kortet - og så virket det nye? Endret 16. august 2007 av Caze Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Javel. Trodde formålet var å få det NYE kortet til å virke jeg... Men du satt kanskje inn det nye kortet ETTER å ha oppdatert driverne med det gamle kortet - og så virket det nye? 9292116[/snapback] ja;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå