mwn Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hei Er på vei til å kjøpe meg en ny bærbar. Har sett på denne godsaken fra asus: Asus G1S Er veldig nærme en bestilling, men er det noen her som har erfaringer fra denne maskinen? Eventuelt noen som har andre tips til rundt samme pris, er ikke villig til å gå høyere. Maskinens bruksområde ses vel ut fra spesikifasjonene, skal klare det meste Endret 14. august 2007 av mwn Lenke til kommentar
Fuwex Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei, Er i samme situasjon, har lest noen få omtaler og den ser veldig lovende ut. Eneste 'store' problemet jeg har funnet gjennom omtaler er at hvis batterinivået er under 90% _mens man lader_ (hvis man går på batteri får man ikke problemet visstnok) blir kraften til CPU'en halvert. Asus jobber visst med en BIOS/firmware-fiks, men i mellomtiden er det bare å holde deg over 90% batteri når du har i laderen mens du bruker PC'en. Laveste pris ser ut til å være hos Amentio. Har aldri hatt noe med Amentio å gjøre - hvordan er leveringstid/service der, noen som kan si noe om det? Takk Lenke til kommentar
mwn Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Jepp, eneste negative jeg og så, pluss en engelsk review der de mente støyen var ganske merkbar på full load og at den ble forholdsvis varm. Batteri problemet regner jeg dem fikser med en BIOS. Men tror ikke det stopper meg, denne pcen frister voldsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå