Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Stasjonær,bærbar og PS3 på ASUS P5K DeLuxe WiFi ?

Anbefalte innlegg

Holder på å bygge ny PC nå med et ASUS P5K DeLuxe WiFi kort. Er det et "greit" trådløst nett i denne for å bruke sammen med en bærbar PC og PS3?

Jeg har ikke mye greie på nett, men jeg skulle lkt å ha det sånn at jeg når jeg surfer med den bærbare og finner noe å laste ned, så lagres det ned på den stasjonære. Det er ikke noe problem det, er det det..?

BTW, der er jo 2 nettverksporter i hovedkortet og PC og PS3 er "naboer". Kan jeg kanskje kople PS3 rett i den ene porten der...?

Endret av egd1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ASUS støtter 11g hastighet så den burde duge.

For å laste ned til den stasjonære så kan du enten lage et lokalt nettverk med deling av disker eller du kan f.eks sette opp utorrent slik at du logger deg inn og starter nedlasting på hovedmaskinen fra den bærbare (kan også gjøres fra internett).

PS3 og PC kan dele nett, men det greieste er vel å bruke en router og nettverkskabel til begge?

Lenke til kommentar
ASUS støtter 11g hastighet så den burde duge.

For å laste ned til den stasjonære så kan du enten lage et lokalt nettverk med deling av disker eller du kan f.eks sette opp utorrent slik at du logger deg inn og starter nedlasting på hovedmaskinen fra den bærbare (kan også gjøres fra internett).

PS3 og PC kan dele nett, men det greieste er vel å bruke en router og nettverkskabel til begge?

9281882[/snapback]

Bare det at det blir så mange bokser utav det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...