Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

valg av kabinett

Anbefalte innlegg

Hei skal kjøpe ny gaming pc nå til rundt 14 - 15k med xfx geforce 8800 og den nyeste quaden som er ute, men det jeg sliter med er å velge kabinett for pcen er ikke akkurat veldig flink til å velge :hmm:

liker kabinetter med plexiglass.

Kjøper pc fra komplett så kabinettet må være derfra. At man kan ta ut motherboard tray er ikke så veldig viktig for meg, men det burde være god kjøling og et fair utseende prisen bør være til rundt 1000 kr mer eller mindre

hvis noen vet om et kabinett som er bra for meg eller har et kabinett de selv kan anbefale som dem har inne på komplett hadde det vært great :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei skal kjøpe ny gaming pc nå til rundt 14 - 15k med xfx geforce 8800 og den nyeste quaden som er ute, men det jeg sliter med er å velge kabinett for pcen er ikke akkurat veldig flink til å velge  :hmm:

liker kabinetter med plexiglass.

Kjøper pc fra komplett så kabinettet må være derfra. At man kan ta ut motherboard tray er ikke så veldig viktig for meg, men det burde være god kjøling og et fair utseende prisen bør være til rundt 1000 kr mer eller mindre

hvis noen vet om et kabinett som er bra for meg eller har et kabinett de selv kan anbefale som dem har inne på komplett hadde det vært great  :D

9281614[/snapback]

Heh det er QX6850 som er den nyeste quaden og da bruker du halve budsjette på CPU! regner med at du mener Q6600? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...