Danny_91 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei skal kjøpe ny gaming pc nå til rundt 14 - 15k med xfx geforce 8800 og den nyeste quaden som er ute, men det jeg sliter med er å velge kabinett for pcen er ikke akkurat veldig flink til å velge liker kabinetter med plexiglass. Kjøper pc fra komplett så kabinettet må være derfra. At man kan ta ut motherboard tray er ikke så veldig viktig for meg, men det burde være god kjøling og et fair utseende prisen bør være til rundt 1000 kr mer eller mindre hvis noen vet om et kabinett som er bra for meg eller har et kabinett de selv kan anbefale som dem har inne på komplett hadde det vært great Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) du sa ikke noe om midi eller big tower så prøver med et bigtower jeg: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326306 litt dyrere enn det du hadde tenkt men det er et kabinett som ser bra ut, er av bra bygge kvalitet, har sidevindu(som ser veldig bra ut ) og gode kjøleløsninger. EspN Endret 17. august 2007 av EspN_1985 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei skal kjøpe ny gaming pc nå til rundt 14 - 15k med xfx geforce 8800 og den nyeste quaden som er ute, men det jeg sliter med er å velge kabinett for pcen er ikke akkurat veldig flink til å velge liker kabinetter med plexiglass. Kjøper pc fra komplett så kabinettet må være derfra. At man kan ta ut motherboard tray er ikke så veldig viktig for meg, men det burde være god kjøling og et fair utseende prisen bør være til rundt 1000 kr mer eller mindre hvis noen vet om et kabinett som er bra for meg eller har et kabinett de selv kan anbefale som dem har inne på komplett hadde det vært great 9281614[/snapback] Heh det er QX6850 som er den nyeste quaden og da bruker du halve budsjette på CPU! regner med at du mener Q6600? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dette er et kabinett som det er veldig god plass i. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=318691 Lenke til kommentar
Danny_91 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 ty ty glemte å si jeg helst ville ha et midi tower kabinett , planen var å kjøpe q6700 trodde den var nyest jeg Lenke til kommentar
Danny_91 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 dessuten så koster vel sikkert q6850 flesk så jeg går for q6700 siden den har jeg råd til Lenke til kommentar
MendE Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Prøv shg.no Jeg skulle bestille data fra komplett men fant jeg shg.no.. avbestilte dataen fra komplett og nå går jeg over til shg...^^, De har veldig stort utvalg når det gjeller kabinett.. Lenke til kommentar
Danny_91 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 ty ty skal se der nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå