ukjentbruker Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg må innrømme jeg sitter med halen mellom beina enda. Men nå er det høstferie, så tenkte jeg skulle finne på noe med henne i kveld. For sist uke følte jeg hun virkelig avslørte seg selv. Sist torsdag mens vi hadde time. Det snakket om oilsim viss dere vet hva det er? Så har jeg et pinalhus som det går ann å skrive på. Et brunt. Jeg satt på en dobbeltpult sammen med en klassekamaerat. En halv meter bortforbi satt hun på en dobbel pult sammen med en annen veninne. Hun satt nermest meg. Så tok hun pinale helt uten videre og teinte et stort hjerte å skrev navne sitt inni. Rett etterpå tok venninen penale å skrev bare en noe enkelt: Til: Henning Fra: Malene. Ikke noe hjerter å styr som hun andre hadde teint. Når hun (som jeg liker) så la pinale tilbake på pulten min. Følte hun nøye med på reaksjonen min av hjertet hun hadde tegnet. Jeg snudde meg mot hene og hun bare smilte til meg. Jeg smilte tilbake å følgte videre på timen. Viss ikke dette var et hint så vet ikke jeg. Hva virker det som? Hvorfor kommer du tilbake her hver gang og skriver? Kan du ikke bare ta en "alvorsprat" med hun da? Enkelt og kjapt, og du slipper å komme tilbake her og skrive utfyllende blogger om hva som skjer hver eneste dag mellom dere. For meg virker det som både hun og du er interessert. Neste gang det er noe du skal gjøre, tur på byen eller whatever, så spør du bare om hun kunne tenke seg å være med. Vet det er enkelt for oss å sitte å skrive slikt her, og at det sikkert er mye vanskeligere for deg å gjøre dette i virkeligheten. Men dersom du aldri får fingeren ut av rumpa og gjør noe, så blir det nok snart for sent. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Viss ikke dette var et hint så vet ikke jeg. Hva virker det som? Det virker som du blir utrolig sur og lei deg om noen måneder fordi du ikke gjorde noe med det når du hadde sjangsen. Hu er jo skikkelig interessert! Hva venter du på? Spør om dere skal dra en tur på: klesbutikk, mc donalds, parken, kjøpe is, henge på **, kino, whatever.. og ja, nå som du faktisk kjenner a så godt så kan kino være ett godt valg da det kan bli litt flørting i ly av mørket.. Kom igjen, ring henne og si noe, jenta har gjort sitt! Bah, jeg blir gal av å sitte og se på dette.. Hvor bor dere? Så kan jeg komme og dra dere flørtepuser ut av huset! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Herregud da gutt.. Er du stein dum ? Du skulle ha sluttet å poste her sist månede og heller mannet deg opp å tatt med deg dette småripset ut! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Og jeg trodde jeg var treig når det kom til damer ... Bare kjør igang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå