Simen_M Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg og kompisgjengen har begynt å legge planer for russetida, og i den anledning er det kommet opp en diskusjon angående medlemmer av russebilen. Det er delte meninger om vi skal ha en russebil med kun gutter, eller om vi skal tillate at også et par venninner skal få være med. Er det noen som har positive/negative erfaringer med å ha begge kjønn i samme russebil? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vi skal ha to jenter med.. Ser ikke store problemer det.. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kommer an på damene; er det jattekjerringer, styr unna! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) jentevenner har venninner.......... de er kanskje mere bevisst på hygiene enn hva dere er. spying, fising osv er sikkert ikke like populært. Endret 14. august 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vi skal ha to jenter med.. Ser ikke store problemer det.. 9281329[/snapback] Jeg tror han ser etter erfaringer, ikke optimistiske antagelser^^ Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 jentevenner har venninner.......... de er kanskje mere bevisst på hygiene enn hva dere er. spying, fising osv er sikkert ikke like populært. 9281790[/snapback] Når vi hadde jenter vi kjente i bilen vår så feis jeg ikke noe mindre av den grunn. Samme med raping. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) En kan da rape selv om jenter er til stede? Jeg raper sammen med venninne mine hele tida, og de raper med meg. Endret 14. august 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Om de er single er du dum om du ikke tar de med. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 En kan da rape selv om jenter er til stede? Jeg raper sammen med venninne mine hele tida, og de raper med meg. 9282092[/snapback] Jepp. Jenter som er såpass prippne at de ikke tåler de raper jeg gjerne litt ekstra for. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Om de er single er du dum om du ikke tar de med. 9282152[/snapback] En av dem er singel mens den andre er dama til den ene kompisen min Lenke til kommentar
psyches Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Dra med dere jentene dere Blir jo bare ekstra koselig det vel?! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Etter mine erfaringer i russebil nei.... Gutter har det gøyest når de fritt kan vise hvor barnslige de er, damer blir det nok av i kongeparken uansett... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Om dere har med jenter i russebilen, må dere belage dere på at det blir dem som styrer hvordan bilen skal se ut innvendig, og det er i de fleste tilfeller ikke veldig positivt. I tillegg kan dere vente dere at de kommer til å sette en demper på raidinga. De er ikke like ekstreme som gutter på denne biten. Jentene blir som oftest litt for voksne for guttenes sprell. Enig med best0. Jenter finnes det nok av i kongeparken uansett. Litt over 5000 om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 En av dem er singel mens den andre er dama til den ene kompisen min 9282268[/snapback] Akkurat det kan by på konflikter. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Som noen sa, de har venninner. Eller er dere helt aseksuelle? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nei. Hun single har fått seg type med sixpack, caps og bling innen russetiden, og dama til kompisen din har dumpa kompisen din innen russetida. I tillegg så kommer dere aldri til å klare å bli enige med jenter om noe som helst. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Var på russebil med tre jenter, var ikke noe problem i det. God smak hadde de og, så bilen ble fin. Forhold internt i bilen er ikke lurt, det skal vites. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Skal ha russebil med en gjeng jenter og noen gutter. Blir jo mer artig med blanding. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Bare husk kamera under rebusløp, knips masse bilder, og sleng ut i babetråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå