Raedon Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hei, jeg lastet ned limewire nettopp og har et problem.. når jeg trekker på sangen skjer det ikke noe.. noen som har hatt dette problemet før? jeg har slettet å lastet ned limewire på nytt flere ganger.. takk for alle svar Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Står det connected eller tilkoblet i nedre venstre hjørne? Ellers må du vte lite hva limewire er. Det er ikke en stor filserver, men et fildelingsnettevrk, dvs at du laster ned filer fra andre, men det er ikke alltid de har lyst, eller gidder, å laste opp filen til deg. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Raedon Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Står det connected eller tilkoblet i nedre venstre hjørne? Ellers må du vte lite hva limewire er. Det er ikke en stor filserver, men et fildelingsnettevrk, dvs at du laster ned filer fra andre, men det er ikke alltid de har lyst, eller gidder, å laste opp filen til deg. Sånn er det bare. 9281258[/snapback] ok, takk for raskt svar.. men dette hjalp med lite.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Står det connected nede i venstre hjørne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå