Gå til innhold

Demontere Asus A6000?


J@9

Anbefalte innlegg

Hei!

Har påtatt meg jobben med å prøve å fikse laptopen til en kamerat..

Det er en Asus A6000.

Problemet med den er at den har detti i gulvet om jeg ikke husker feil, og da knakk "lade" koblinga som sitter på hovedkortet, så pc'n tar ikke lading.

Jeg har begynt å demontere den, men jeg klarer ikke å få løst hovedkortet, og ikke ser jeg flere skruer som holder det på plass.

 

Så derfor lurer jeg på om noen vet hvordan man får ut dette? evt en guide til hvordan man får det ut.

 

Det er ganske løst nå og kan vippes opp i 2 av hjørnene, men det virker som om det er noe som holder det på plass på midten og dem 2 andre hjørnene.

 

*edit*

Glem hele posten.. var jeg som hadde glemt å ta ut ram brikka.. så den holdt igjen alt :p

Endret av Drkangel
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har påtatt meg jobben med å prøve å fikse laptopen til en kamerat..

Det er en Asus A6000.

Problemet med den er at den har detti i gulvet om jeg ikke husker feil, og da knakk "lade" koblinga som sitter på hovedkortet, så PC-en tar ikke lading.

Jeg har begynt å demontere den, men jeg klarer ikke å få løst hovedkortet, og ikke ser jeg flere skruer som holder det på plass.

 

Så derfor lurer jeg på om noen vet hvordan man får ut dette? evt en guide til hvordan man får det ut.

 

Det er ganske løst nå og kan vippes opp i 2 av hjørnene, men det virker som om det er noe som holder det på plass på midten og dem 2 andre hjørnene.

 

*edit*

Glem hele posten.. var jeg som hadde glemt å ta ut ram brikka.. så den holdt igjen alt :p

 

Heisann

 

Tror vi gjerne kan prate sammen, da jeg har akkurat det samme problemet, men klarer ikke å få av dekselet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...