Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt Gamecube billigst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det billigste jeg vet om er Elkjøp, som du sa rett under 1500,- jeg trur de selger en "Mario bundel" som de har megga for 1800-2000, er ikke helt sikkert, du nevnte jo det som et type spill du likte, så ville kanskje vært aktuelt å anskaffe det, vet ikke, om du vil har spesiell hjelp, da tenker jeg i form av og importere en Gamecube. Billigst å best, ønsker du vite noe om det, send meg en melding.

Lenke til kommentar

Vel.. foretrekker å ha en PAL cube egentlig... det er vel ikke så lett å få tak i NTSC spill i norge uten å importere.

 

den kontrollen du nevner, er det en ekstra så du har to eller..? Og hva er AV leads? Trenger bare en cube med ett spill til å begynne med.. noe som koster ca 2100 i norge.. det du skrev opp kommer vel på ca 3000 med moms og toll, men om det lønner seg kommer jo såklart an på verdien av ekstrautstyret også :)

 

[edit]:

åja.. GC bundle med Metroid prime, AV kabel, og stepdown converter kommer på $180 ~ 1300 kr, ikke 2300.. trykkleif? ;) da ser det jo litt mer interresant ut :)

Lenke til kommentar

AV leads, kan defienerer som standar kabler. Alt du egentlig trenger for å få bilde og lyd på TV... Kontrollen det var snakk om.. Det var en Wavebird. En tråløss kontroll, som faktisk funker optimalt. Veldig behaglig, men ikke nødvenig om du sitter rett opp og ned i sofaen, men hvis du ligger godt utslått i senga, eller hopper rundt hvis du taper, eller løper rundt når du har en Zombie etter deg i Resident Evil, så er det greit med en trådløs;P

Lenke til kommentar

Kan jeg kunn spille importerte spill da eller vil det fungere like bra med spill jeg får kjøpt her hjemme i butikken? Har vel ett litt for gammelt tv til at det vil takle den type signaler, får det vel inn, men da bare i sorthvit :(

 

Får vel vurdere om jeg skal kjøpe meg nytt tv i samme slengen eller gå for elkjøp sitt tilbud. Kommer vel litt ann på om jeg må ha importerte spill eller ikke.

Lenke til kommentar

Ja, og du betaler KUN 350,- spillet om du importerer... Bor du i Oslo, så vet jeg Spiderman importerer spill, men det er dyrt, best og gjøre det selv via internett. Det funker bra for meg;P Jeg har spilt Metroid Prime siden november, mens dere må vente til mars. :-?

Lenke til kommentar

Et par spørsmål før jeg bestemmer meg her for om jeg skal få den impotert eller gå på elkjøp.

 

Følger det med en kontroll eller to og i så fall hvilken? Er det en vanlig håndkontroll som jeg vil få med fra elkjøp også?

 

3000 for gc + ett spill og minnekort er vel ikke så veldig billig. Maskinen + 1 spill koster jo som nevnt her ikke mer enn 2100 så hva som er så billig med dette import tilbudet da?

 

Må være noe jeg har oversett her....

Lenke til kommentar

3000 for GC, med kontroll, Memcard og STEPDOWN converter, som er ganske dyr.. er billig å sparsomt i lengden.. for istede for å betale 400-600 for hvert spill du kjøper til maskinen i norge, kan du kjøpe det for 300-350 fra USA i alt fra 1-5 månder før det kommer i norge, jeg ser i allefall den klare fordel, dessuten den prisen på 3000, var platimum (Den sølvfargede) som faktisk er litt dyrere enn de andre konsollene.

 

Det følger alltid med 1 kontroll, i samme farge som konsollen du kjøper. enten det er fra elkjøp eller import :woot:

Lenke til kommentar
3000 for GC, med kontroll, Memcard og STEPDOWN converter, som er ganske dyr.. er billig å sparsomt i lengden.. for istede for å betale 400-600 for hvert spill du kjøper til maskinen i norge, kan du kjøpe det for 300-350 fra USA i alt fra 1-5 månder før det kommer i norge, jeg ser i allefall den klare fordel, dessuten den prisen på 3000, var platimum (Den sølvfargede) som faktisk er litt dyrere enn de andre konsollene.

 

Det følger alltid med 1 kontroll, i samme farge som konsollen du kjøper. enten det er fra elkjøp eller import :woot:

 

Kommer bare ann på hvor mange spill jeg kommer til å kjøpe meg da for å se om det vil lønne seg. At det ekstra utstyret koster en del har jo ikke så mye å si, jeg kommer jo aldri til å bruke det annet enn til gc som blir kjøpt som import.

 

Vet du forresten om det finnes en kabel eller noe som gjør signalene om til pal så jeg slipper kjøpe nytt tv i samme slengen, og eventuelt pris på noe slikt..Finnes det en slik løsning så går jeg nok mest sannsynlig for import gc sammen med en Wavebird kontroll i tillegg :D

Lenke til kommentar
HAr nå bestemt meg for å satse på gamecube framfor andre spillkonsoller og lurer derfor om noen vet hvor denne kan fåes kjøpt til en bra pris. Ser de har den til 1490 på elkjøp, men da uten spill. Finner jeg den billigere andre steder?

 

Jeg så faktisk GC til 990,- på en lekebutikk her lokalt som heter Lekeplaneten. Vet ikke om dette er en landsdekkende kjede, men de har i alle fall 2 butikker her lokalt i Haugesund. Vet heller ikke hva som følger med i denne prisen, men billig må det vel være??

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vurderte sterkt å kjøpe meg en Amerikansk Cube før den kom ut her i Europa men jeg klarte og holde meg unna og kjøpte den europeiske 3 mai.

jeg har nå kjøpt freeloader så keg kan låne spill av noen av lillebroderns kamerater som har amerikanske gamecuber.

var likefør jeg bestillte metroid prime også men det er noe ved det og vente helt til man egentlig skal få det, føles ut som juks når man importerer det. følelsen av at endelig har datoen kommet og skolen skal skulkes er jo ubetalelig :) , mye bedre enn og plutselig få spillet i postkassa en dag.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...