Gå til innhold

Hvor lenge til bedre og billigere DDR3

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

Skal sette sammen helt ny maskin når X38 hovedkortene kommer, forhåpentligvis i løpet av de neste 10-15 årene...sukk..

I alle tester jeg har lest så er fortsatt de beste DDR2 brikkene best, og de er vel det med X38 også?

Hadde trodd at minneprodusentene kom med DDR3 brikker med lavere CL osv slik at de knuste DDR2 og at de var klar til lanseringen av X38....men det skjer jo ingenting?

Må man vente til 2048 før man får DDR3 som er vesentlig bedre enn DDR2 eller er vi dømt til å bruke DDR2 i all evighet og litt til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal sette sammen helt ny maskin når X38 hovedkortene kommer, forhåpentligvis i løpet av de neste 10-15 årene...sukk..

I alle tester jeg har lest så er fortsatt de beste DDR2 brikkene best, og de er vel det med X38 også?

Hadde trodd at minneprodusentene kom med DDR3 brikker med lavere CL osv slik at de knuste DDR2 og at de var klar til lanseringen av X38....men det skjer jo ingenting?

Må man vente til 2048 før man får DDR3 som er vesentlig bedre enn DDR2 eller er vi dømt til å bruke DDR2 i all evighet og litt til?

9281101[/snapback]

Håper for min egen skyld og sikker mange andre at ting ikke forandrer seg så fort.

Er ikke så lenge siden DDR2 kom på markedet og har brukt 4 kr på 4Gb ram så vil ikke at DDR3 skal komme og ta over ennå.

Trur ikke det er så lenge til DDR3 blir et bedre valg en DDR2 men det er jo iværtfall ikke lenge siden det kom på markedet heller så.

DDR2 sleit sånn det også vis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...